پاناسونیک اولین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
پاناسونیک در جریان CES 2017 از اولین تلویزیون اولد خود رونمایی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه CES 2017 همچون سال‌های گذشته محلی است تا کمپانی‌های مختلف از جدیدترین تلویزیون‌های خود رونمایی کنند. پاناسونیک نیز اولین تلویزیون OLED خود را با نام EZ1002 معرفی کرد تا دیگر نیازی نباشد برای خرید تلویزیون اولد به محصولات ال‌جی بسنده کنید.

اولین تلویزیون اولد پاناسونیک دارای نمایشگری است که روی مدل‌های ال‌جی دیده‌اید، ولی پاناسونیک از پردازنده‌ی Studio Colour HCX2 خود استفاده می‌کند و در کنار آن از تنظیمات کالیبراسیون ISF بهره می‌برد. به لطف سازگاری با سیستم CALMAN رنگ‌ها کاملا دقیق و عالی نشان داده می‌شوند. پاناسونیک توانسته است گواهینامه‌ی THX و Ultra HD Premium را اخذ کند و این کمپانی ژاپنی می‌گوید تلویزیون آنها علاوه بر Hybrid Log-Gamma HDR از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه در مورد این تلویزیون و دو مدل از بلوری پلیرهای جدید پاناسونیک که امروز معرفی شدند، به پشتیبانی از دالبی ویژن (Dolby Vision) اشاره نشده است. شاید این موضوع با یک آپدیت نرم‌افزاری برطرف شود ولی با توجه به اینکه محتوای دالبی ویژن به زودی فراگیر می‌شود، پشتیبانی از این ویژگی باعث می‌شود محصول مورد نظر از دیگر تلویزیون‌های الد یا پخش‌کننده‌های بلوری UHD متفاوت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات