Fove از عرضه هدست واقعیت مجازی خود در اواخر ماه ژانویه خبر داد‍

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Fove در جریان برگزاری CES 2017 اعلام کرد هدست واقعیت مجازی با قابلیت تعقیب چشم کاربر را از ماه ژانویه، در اختیار افرادی قرار می‌دهد که آن را پیش‌خرید کرده‌‌اند.
تبلیغات

کمپانی Fove در جریان برگزاری CES 2017 با نمایش هدست واقعیت مجازی خود، اعلام کرده است هدست‌های واقعیت مجازی پیش‌فروش شده‌ی خود را از اواخر ژانویه جاری در اختیار خریداران قرار خواهد داد. Fove در سال ۲۰۱۵ میلادی با رونمایی از هدست واقعیت مجازی خود سروصدای بسیاری به پا کرد، به‌طوری‌که این محصول در کیک‌استارتر موفق شد سرمایه‌ای ۴۸۰,۶۵۰ دلاری جذب کند. دلیل تأثیرگذاری این هدست واقعیت مجازی، قابلیت تعقیب چشم است.

در ماه نوامبر Fove اعلام کرد پیش‌خرید این محصول برای تمام افراد در دسترس است. در هفته‌های آینده خریداران هدست Fove 0 می‌توانند محصولی که انتظار آن را می‌کشیدند در دست بگیرند و از آن استفاده کنند.

یوکا کوجیما، مؤسس و مدیرعامل کمپانی Fove در این خصوص می‌گوید:

در حال نزدیک شدن به پایان دو سال و نیم هیجان هستیم. ما در سال ۲۰۱۴ کمپانی Fove را با تیم کوچکی تشکیل دادیم و حال روش جدیدی برای تعامل انسان با دنیای مجازی توسعه داده‌ایم.

Fove امیدوار است قابلیت تعقیب چشم کاربر آن را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز کند. در حال حاضر هدست‌های واقعیت مجازی متعددی در بازار وجود دارند و Fove در پی ایجاد تمایز با رقبا است. قابلیت تعقیب چشم کاربر پتانسیل بسیاری برای تغییر نحوه‌ی تعامل کاربر با دنیای مجازی دارد، به‌طوری‌که با استفاده از این روش کاربران دیگر نیازی به استفاده از کنترلرهای سنتی دستی ندارند.

Fove در جریان برگزاری CES 2017 شماری از نرم‌افزار‌های جدید را نیز برای به‌کارگیری در کنار هدست واقعیت مجازی خود نمایش داد که تمرکز تمام آن‌ها بر قابلیت تعقیب سوی نگاه کاربر است. برای مثال در یکی از اپلیکیشن‌ها که بیشتر کاربرد مدیتیشن دارد، می‌توان با نگاه به گل و گیاه مجازی رشد آن‌ها تسریع کرد.

Fove اعلام کردهاست پس از عرضه‌ی اولیه هدست‌های واقعیت مجازی خود به بازار، اکنون فقط نسخه‌ی سفیدرنگ Fove 0 را در اختیار دارد. نسخه‌ی سفید را باید بهترین استراتژی برای رقابت با مدعیانی نظیر ریفت آکیولس و وایو اچ تی سی خواند که در رنگ مشکی عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات