رینگ از یک دوربین مدار بسته بی سیم رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی رینگ در نمایشگاه CES 2017 از دوربین مداربسته جدیدی رونمایی کرد که به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند و دارای دو نورافکن نیز هست.
تبلیغات

اصولا حفظ امنیت خانه را باید به افراد حرفه‌ای سپرد زیرا تمام اشیاء باارزش شما در منزلتان قرار دارند. با این حال شاهد استارتاپ‌های متعددی هستیم که کاربران را به سمت افزایش امنیت منزلشان سوق می‌دهند.

رینگ یکی از این کمپانی‌ها است که در گذشته با معرفی محصولی که زنگ درب خانه را مجهز به دوربین می‌کرد به موفقیت رسید. حال، این کمپانی از دوربین مداربسته جدیدی رونمایی کرده که دارای دو نورافکن ال‌ای‌دی است.

دوربین مداربسته رینگ از دو لامپ ال‌ای‌دی بهره می‌برد و دارای یک دوربین 1080p و آژیری با قدرت 100db است. این دستگاه مجهز به یک حسگر تشخیص‌دهنده حرکت نیز هست که به لطف زاویه دید ۲۷۰ درجه‌ای خود می‌تواند هرگونه اتفاقی را تشخیص دهد و شما را از طریق ارسال هشدار به تلفن هوشمندتان باخبر سازد.

محصول جدید رینگ از شبکه وای‌فای برخوردار است که با اتصال به اپلیکیشن رینگ و به لطف بلندگو و میکروفونی که دارد، به شما امکان می‌دهد با شخص‌ یا اشخاصی که وارد ملک شخصیتان شده‌اند، صحبت کنید. دوربین مداربسته رینگ به قیمت ۲۴۹ دلار از ماه آوریل عرضه خواهد شد و هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت سازنده این محصول اقدام به پیش‌خرید آن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات