ال جی از یخچالی مجهز به دستیار هوشمند الکسا رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 از یخچالی به نام InstaView پرده‌برداری کرد که مجهز به دستیار هوشمند الکسا است.
تبلیغات

سال گذشته کمپانی ال‌جی از یخچالی در نمایشگاه CES رونمایی کرد که مجهز به ویندوز 10 بود. حال گویا کمپانی کره‌ای پا را یک مرحله فراتر گذاشته و از محصولی رونمایی کرده است که می‌توان آن را با فرامین صوتی کنترل کرد.

از جمله قابلیت‌های این یخچال که InstaView نام دارد، مجهز بودن آن به دستیار هوشمند الکسا است که می‌تواند در نوع خود جالب باشد. یکی از مسئولان کمپانی آمازون در مورد این محصول گفته است که کاربران می‌توانند یک تجربه تمام عیار از استفاده الکسا در یخچال جدید ا‌ل‌جی داشته باشند که شامل چک کردن آب و هوا، گوش دادن به موسیقی و همچنین سفارش غذا از طریق سرویس آمازون Prime Pantry می‌شود.

شاید در نگاه بعضی از کاربران، وجود چنین قابلیتی تنها باعث افزایش قیمت یخچال جدید ال‌جی می‌شود؛ اما باید گفت که می‌تواند در نوع خود جالب باشد. کافی است به درب یخچال ضربه بزنید تا آنچه درون یخچال وجود دارد به نمایش دربیاید. این کار باعث می‌شود بدون اتلاف انرژی و از دست دادن سرمای درون یخچال، از آنچه در آن موجود است باخبر شوید.

همچنین می‌توانید از طریق تلفن هوشمندتان از محتوای درون یخچال مطلع شوید که طبیعتا به شما کمک می‌کند موارد مورد نیاز را که تمام شده‌اند، خریداری کنید.

این یخچال دارای اپلیکیشن مخصوص به خود نیز هست که به شما کمک می‌کند تولدها و روزهای خاص سال را به یاد داشته باشید. همچنین لیست کارهایی را که باید انجام دهید، به شما یادآوری می‌کند و دستورالعمل تهیه غذاهای مختلف را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. ال‌جی هنوز زمان عرضه و قیمت محصول جدیدش را مشخص نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات