اسکوتر تک‌‌چرخ +OneWheel رونمایی شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید وان‌ویل، اسکوتر تک‌چرخ و فوق‌العاده جذاب شرمت فیوچر موشن در CES امسال رونمایی شد.
تبلیغات

کمپانی فیوچر موشن، اولین بار در سال ۲۰۱۴ از اسکوتر تک‌چرخ خود با نام OneWheel رونمایی کرد؛ اما در آن زمان این محصول تعادل مناسبی نداشت و استفاده از آن دشوار بود. اما این کمپانی به تلاش خود ادامه داد و در سال ۲۰۱۵ و در نمایشگاه CES موفق شد نسخه‌ی نهایی و قابل استفاده از وان‌ویل را به نمایش درآورد و نظر مثبت بازدیدکنندگان را جلب کند. حالا در CES 2017 آن‌ها نسخه‌ی ارتقاء یافته از این اسکوتر را با نام OneWheel+ رونمایی کرده‌اند. 

وان‌ویل در واقع اسکوتر تک چرخی است که تعادل خود را به کمک ابزارهای الکترونیکی حفظ می‌کند تا در هنگام استفاده از آن همیشه تعادل خود را حفظ کنید. تک موتور این دستگاه نیز به شما کمک می‌کند تا در خیابان یا حتی خارج از جاده بتوانید از آن استفاده کنید. 

قیمت وان‌ویل پلاس ۱۴۹۹ دلار تعیین شده است و همین حالا می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید. وان‌ویل می‌تواند با حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند. 

طراحی منحصر به فرد این اسکوتر باعث شده است تا نظر بسیاری از کاربران به سمت آن جلب شود. از آن‌جایی که پتنت این نوع از اسکوترها توسط فیوچر موشن ثبت شده، بعید است که برند دیگری اجازه‌ی استفاده از این نوع اسکوتر را پیدا کند. سال گذشته یک شرکت چینی اسکوتر تک‌چرخ شبیه به وان‌ویل را به CES آورد که به دنبال شکایت وان‌ویل از نمایشگاه خارج شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات