گارمین اپلیکیشن های بیشتری را به محصولاتش اضافه کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی گارمین به‌تازگی اپلیکیشن‌هایی را که قرار است به محصولات این کمپانی اضافه شود، در نمایشگاه CES 2017 اعلام کرده است.
تبلیغات

گارمین محصولات مختلفی تولید و عرضه می‌کند که می‌توان به پوشیدنی‌های هوشمند ورزشی و فیتنس اشاره کرد. از جمله محصولات این کمپانی، سری Forerunner و سری Fenix هستند که وظیفه اصلی آن‌ها، کمک به کاربر در تمرینات ورزشی است تا بتواند با کمترین آسیب‌دیدگی، بهترین عملکرد را داشته باشد.

البته باید گفت که ساعت‌های هوشمند تولیدشده توسط این کمپانی به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت با استقبال رو به رو نشد. گارمین نیز از این موضوع آگاه است و قصد دارد این روند را در سال ۲۰۱۷ تغییر دهد.

یکی از روش‌هایی که گارمین علاقه دارد با انجام آن به افزایش فروش ساعت‌های هوشمند خود کمک کند، اضافه کردن اپلیکیشن‌های جدید به این محصولات است. مدیرعامل گارمین اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن‌های ساخت شخص ثالث را به محصولاتش بیاورد که در میان آن‌ها اسامی مانند اوبر و Trek به چشم می‌خورد.

البته باید گفت هنوز این امکانات در حدی نیستند که بتوانند محصولات گارمین را به سطح اپل واچ یا ساعت‌های مبتنی بر اندروید ور بیاورد. با این حال، کمپانی امروز اپلیکیشن‌های زیادی را برای پلتفرم Connect IQ معرفی کرد که می‌توان به اوبر، Trek، GU Energy Labs و Nuun Active Hydration اشاره کرد.

اوبر برای محصولات گارمین اپلیکیشنی به نام UberETA ساخته است که به دارندگان گجت‌های پوشیدنی گارمین اجازه می‌دهد وضعیت تاکسی درخواست شده را از طریق ساعتشان بررسی کنند. Trek قابلیتی به جی‌پی‌اس Edge گارمین داده است تا کاربران بتوانند وضعیت باتری را در نظر داشته باشند.

GU Energy Labs با کامپیوترهای Edge در ارتباط خواهد بود تا به دوچرخه‌سوار بگوید چه زمانی نیاز به استفاده از ژل‌های الکترولیت دارد تا به اوج عملکردش برسد. اپلیکیشن‌هایی مانند Nuun و Stryd IQ به کاربر اطلاعاتی در مورد گام‌های برداشته می‌دهند تا بدانند چه مسافتی را طی کرده‌اند و از کالری مصرفی نیز باخبر باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات