تصاویر جدیدی از بلک بری DTEK70 فاش شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه انتظار می‌رود امروز از تلفن هوشمند بلک‌بری DTEK70 رونمایی شود اما به‌تازگی تصاویری از این دستگاه فاش شده است که اجازه می‌دهد نگاهی به مشخصات ظاهری این محصول بیندازیم.
تبلیغات

تصاویر تلفن هوشمند بلک‌بری DTEK70 قبل از رونمایی این محصول در نمایشگاه CES 2017 فاش شد. همان‌طور که از تصاویر فاش شده می‌توان متوجه شد، این گوشی هوشمند از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد و قرار است دارای یک کیبورد فیزیکی QWERTYY نیز باشد.

این تصاویر در چین منتشر شده‌اند. همچنین به محصولی که در ویدیوی منتشرشده توسط مسئولان تی‌سی‌ال دیده بودیم، شباهت زیادی دارند. البته ما هنوز نتوانسته‌ایم نگاه جامعی به محصول به نمایش درآمده در ویدیو داشته باشیم.

با مشاهده تصاویر می‌توان دریافت که در پشت گوشی قرار است از یک دوربین با لنز بزرگ استفاده شود. همچنین می‌توان دو فلش ال‌ای‌دی را نیز در پشت تلفن هوشمند مشاهده کرد. در سمت راست این دستگاه، دکمه‌های پاور و راکر ولوم صدا قرار دارد. همچنین یک دکمه نیز در سمت چپ کار گذاشته شده است.

در زیر صفحه می‌توان سه دکمه خازنی را مشاهده کرد که با این حساب، خبری از دکمه فیزیکی در زیر صفحه نخواهد بود. از مشخصات بلک‌بری DTEK70 می‌توان به نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود این تلفن هوشمند مجهز به ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، تراشه اسنپدراگون 652 و باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد.

لازم به ذکر است که این محصول ممکن است مبتنی بر اندروید 6 مارشمالو باشد که البته بعید به نظر می‌رسد. در پشت بلک‌بری DTEK70 از یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی و در جلو از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این تلفن هوشمند مجهز به ارتباطات 4G LTE خواهد بود و همان‌طور که گفتیم، انتظار می‌رود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود.

بلک بری DTEK70
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات