سلام تخم‌مرغ! دستیار هوشمند آشپزخانه شما

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
هلو اگ (Hello Egg) دستیار هوشمند آشپزخانه است که در تهیه‌ی غذا و خرید خوراکی‌های مورد نیاز از فروشگاه به کاربر کمک می‌کند.
تبلیغات

قرار است در آینده همه ابزارهای خانگی در پلتفرم اینترنت اشیاء قرار گیرند و به یکدیگر متصل شوند. کمپانی RnD64 در CES 2017 از ابزار هوشمند جدیدی به نام Hello Egg رونمایی کرده است که در واقع یک دستیار هوشمند و برنامه‌ریز برای آشپزخانه است. این ابزار به کاربر کمک می‌کند تا غذاهای مختلف در چهارچوب شاخه‌ی غذایی محبوب خود را تهیه کند. این ابزار حتی برای شرایط غیرمنتظره نیز آمادگی دارد تا مثلا اگر مهمان برنامه‌ریزی نشده داشته باشید، بتوانید برنامه‌ی جدید مطابق با تعداد نفرات بیشتر را در اختیار بگیرید. 

هلو اگ، می‌تواند خریدهای شما را نیز مدیریت کند و حتی به فروشگاه نزدیک شما سفارش مواد غذایی مورد نیاز برای تهیه‌ی غذای روز را بدهد. کنترل کامل هلو اگ از طریق دستورات صوتی  انجام می‌شود و هنگام طبخ غذا هم می‌توان پرسش‌های مورد نظر درباره‌ی پخت غذا را سؤال کرد. 

دانلود ویدیو

بر اساس تحقیقاتی که در امریکا انجام شد، ۹۲ درصد از مردم این کشور معتقدند غذایی که در خانه تهیه می‌شود سالم‌تر از غذای بیرون است. این در حالی است که ۶۰ درصد مردم شام را خارج از خانه می‌خورند. در سال ۱۹۸۵ این آمار ۷۱ درصد بود. هلو اگ تلاش می‌کند تا مردم را تشویق کند که در خانه آشپزی کنند و علاوه بر آن، آشپزی را برای آن‌ها ساده‌تر کند.

پیش‌خرید هلو اگ از همین حالا و در سایت HelloEgg.net شروع شده است و تحویل آن در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات