AfterMaster؛ دستگاهی برای بهبود تجربه صوتی شما

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت AfterMaster باکسی را معرفی کرده است که می‌تواند تجربه‌ی صوتی شما را با هر دستگاهی بهبود بخشد.
تبلیغات

تاکنون تلاش‌هایی بسیاری در جهت بهبود کیفیت منابع صوتی صورت گرفته است؛ اما محدودیت همه‌ی آن‌ها، جایی است که در آن به صوت گوش فرا می‌دهید. اگرچه ممکن است هدفون شما به‌صورت خودکار صدا را بهبود دهد؛ اما این مورد در برابر تلویزیون شما چندان سودمند نیست، تلویزیون ممکن است یک حالت تقویت‌کننده‌ی صدا داشته باشد؛ اما شما نمی‌توانید آن را با خود حمل کنید. با این حال شرکت AfterMaster‌ معتقد است شما مجبور به انتخاب نیستید؛ این شرکت AfterMaster Pro را پیشنهاد می‌دهد؛ باکس قابل حملی که طبق ادعای این شرکت، دستگاه ریمستر شخصی صوت به حساب می‌آید.

این شرکت با دستگاه یادشده وعده‌ی تقویت شفافیت، آکندگی و حجم هر صوتی را می‌دهد؛ چه در حال گوش دادن به موسیقی با گوشی خود (از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری) باشید یا فیلمی را با تلویزیون خود (از طریق پورت اچ‌دی‌ام‌آی) تماشا کنید. این دستگاه می‌تواند به‌طور ویژه بر صوت تمرکز کند و از آنجایی که انرژی خود را از طریق باتری تامین می‌کند، می‌توان از آن در حال سفر نیز استفاده کرد. 

شرکت افترمستر برچسب قیمتی ۱۶۹ دلاری برای دستگاه پرو در نظر گرفته است. شما می‌توانید این باکس را در جریان نمایشگاه CES 2017‌ نیز خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات