دیجیتال استورم از کامپیوتر گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی دیجیتال استورم از کامپیوتر گیمینگی به نام Bolt X رونمایی کرده است که انتظار می‌رود از سخت‌افزار قدرتمندی بهره ببرد.
تبلیغات

دیجیتال استورم امروز در نمایشگاه CES 2017 از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. یکی از آنها، کامپیوتر گیمینگی از سری Bolt به نام Bolt X است که می‌تواند عملکرد قابل قبولی به کاربر ارائه دهد. این محصول از طراحی ظاهری زیبایی نیز بهره می‌برد.

از ویژگی‌های این کامپیوتر می‌توان به ارتقاء آسان قطعات درون کیس اشاره کرد. همچنین وجود سیستم خنک‌کننده مناسب باعث می‌شود میزان دمای داخل کیس کنترل شود و درنتیجه عمر قطعات افزایش یابد.

به‌ لطف این سیستم خنک‌کننده، کاربر می‌تواند پردازنده و کارت گرافیک را اورکلاک کند و نیازی به اعمال تغییرات در سیستم خنک‌کننده نداشته باشد.

همانطور که گفتیم، دیجیتال استورم طراحی کیس را به صورتی انجام داده است که کاربر بتواند در آینده به‌راحتی قطعات داخل کیس را ارتقا دهد. متاسفانه این کمپانی در مورد قیمت، زمان عرضه و همچنین مشخصات سخت‌افزاری کامپیوتر جدید خود اطلاعاتی منتشر نکرده است.

با این حال انتظار می‌رود در این کامپیوتر از نسل هفتم پردازنده‌ها استفاده شود و شاهد کارت گرافیک قدرتمندی از سری GeForce GTX 10 انویدیا باشیم. این مشخصات به‌قدری قدرتمند هستند که بتوانند بازی‌ها را با رزولوشن 4K به کاربر ارائه دهند و محتوای واقعیت مجازی را نیز اجرا کنند.

به نظر نمی‌سد Bolt X ارزان قیمت باشد. مدل پایین‌تری از این محصول به نام Bolt 3 با قیمت پایه ۱۹۰۶ دلار شروع می‌شود که درنتیجه می‌توان انتظار داشت محصول جدید دیجیتال استورم دارای قیمت بالاتری نسبت به Bolt 3 باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات