سواروفسکی ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور می‌سازد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
برند اتریشی سواروفسکی که به ساخت جواهر مشهور است، اعلام کرده که قصد دارد ساعت هوشمند مبتنی بر پلتفرم اندروید ور بسازد.
تبلیغات

کمپانی سواروفسکی که درواقع یک برند اتریشی در زمینه تولید جواهرآلات است در نمایشگاه CES 2017 اعلام کرده که قصد دارد ساعت هوشمند تولید کند.

طبق گفته مسئولان این کمپانی، ساعت هوشمند جدید سواروفسکی قرار است مبتنی بر پلتفرم اندروید ور گوگل باشد و در نمایشگاه Baselworld 2017 رونمایی شود. لازم به ذکر است که نمایشگاه Baselworld 2017 برای رونمایی از جواهرآلات بوده و قرار است در ۳ فروردین ۱۳۹۶ برگزار شود.

ساخت ساعت هوشمند کمپانی سواروفسکی قرار است با شراکت کمپانی‌هایی مانند کوالکام و گوگل صورت بگیرد و برای بانوان طراحی شود. سواروفسکی در گذشته نیز روی ساعت‌های هوشمند کار کرده است که می‌توان به سامسونگ گیر اس و هواوی واچ اشاره کرد؛ اما هیچ‌گاه ساعت هوشمندی معرفی نکرده است.

متأسفانه هنوز اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری، قیمت و زمان عرضه محصول جدید کمپانی اتریشی منتشر نشده است. این خبر زودتر از رونمای اندروید ور 2.0 منتشر شده که قرار است پلتفرم بعدی گوگل برای ساعت‌های هوشمند باشد.

انتظار می‌رود در این پلتفرم شاهد امکانات گسترده‌ای مانند دستیار هوشمند گوگل اسیستنت باشیم. گوگل قصد دارد از این پلتفرم به همراه دو ساعت هوشمند جدید در اوایل سال ۲۰۱۷ رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات