سامسونگ ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی اس 8 برای عرضه در ماه آوریل تولید می کند

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ بیش از ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ را برای عرضه در ماه آوریل تولید می‌کند.
تبلیغات

بر اساس گزارش ET News، سامسونگ در آستانه‌ی آغاز تولید انبوه گلکسی اس ۸ برای عرضه در ماه آوریل است. بر این اساس، سامسونگ تأیید کرده است بیش از ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ را برای عرضه در ماه آوریل تولید خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ سفارش خود را برای تولید این تعداد گلکسی اس ۸ ابتدای ماه جاری میلادی به کمپانی‌های تولیدکننده ارائه کرده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قطعات مورد نیاز برای مونتاژ گلکسی اس ۸ در فوریه سال جاری به خطوط تولید خواهند رسید و تولید انبوه این گوشی هوشمند از ماه مارس آغاز خواهد شد.

اما چرا سامسونگ در نظر دارد ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ را در مرحله‌ی اول تولید و راهی بازار کند؟ پاسخ این سؤال را باید در موفقیت گلکسی اس ۷ این کمپانی جستجو کرد. سامسونگ موفق شد سال گذشته‌ی میلادی، در اولین ماه از عرضه‌ی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از این گوشی‌های هوشمند را به فروش برساند. به نظر می‌رسد سامسونگ پیش‌بینی می‌کند در مورد گلکسی اس ۸ نیز با استقبال کاربران روبرو شود و بتواند ۱۰ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ را در همان ابتدا به فروش برساند. پس از انفجار گلکسی نوت ۷ و توقف فروش و تولید این گوشی هوشمند، بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ در انتظار رونمایی از نسل بعدی پرچم‌دار این کمپانی کره‌ای هستند.

بر اساس شواهد موجود، گلکسی اس ۸ سامسونگ در دو نسخه همراه با تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ و همچنین اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام راهی بازار خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به بهره‌گیری از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در کنار اسکنر عنبیه اشاره کرد. همچنین شایعات منتشرشده، از عرضه‌ی دو نسخه از گلکسی اس ۸ خبر داده‌اند که یکی مجهز به نمایشگر ۵ اینچی و دیگری مجهز به نمایشگر ۶ اینچی خواهد بود. با توجه به امکانات این گوشی هوشمند، برآوردها نشان از این دارند که هزینه‌ی ساخت گلکسی اس ۸ قریب به ۲۰ درصد بیش از نسل پیشین خواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ در گلکسی اس ۸ به جای استفاده از کلید‌های القایی روی گوشی به سمت استفاده از کلید‌های نرم‌افزاری برود که همین موضوع باعث افزایش سایز نمایشگر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات