لاجیتک هدفون رویایی گیمرها را با نام G533 معرفی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
لاجیتک هدست ۱۵۰ دلاری با نام G533 را برای گیمرهایی که کیفیت صدا برایشان اهمیت دارد، معرفی کرده است.
تبلیغات

اکثر هدست‌های گیمینگ کیفیت صدای متوسط یا ضعیفی دارند و در عوض بر ظاهر هدست یا ویژگی‌های جانبی آن تمرکز می‌کنند. اما لاجیتک با معرفی هدست ۱۵۰ دلاری خود در نمایشگاه CES 2017 تلاش کرده است یک هدست گیمینگ با صدای باکیفیت را در اختیار گیمرها قرار دهد. 

هدست بی‌سیم G533 لاجیتک طراحی جذابی دارد و بدون نیاز به اتصال سیم می‌تواند لذت گوش دادن به موسیقی یا اجرای بازی‌های پی‌سی را در اختیار گیمرها قرار دهد. این هدفون تفکیک صدای بسیار خوبی دارد و در بازی‌ها می‌توانید صداهای مختلف از کوچک‌ترین تا بلندترین را به تفکیک تشخیص دهید و به این ترتیب این هدفون گزینه‌ی مناسبی برای بازی‌های اول‌شخص یا انواع دیگر بازی‌ها محسوب می‌شود. به این ترتیب، با دقت می‌توانید تشخیص دهید که صدا از کدام قسمت نقشه به گوش می‌رسد. 

هدست جدید لاجیتک از طریق دانگل USB به کامپیوتر متصل می‌شود تا ارتباط بی‌سیم با هدفون برقرار شود. برد هدفون ۱۵ متر است و به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید در فضای اتاق حرکت کنید و همچنان صدای کامپیوتر را بشنوید. 

باتری داخلی هدست G533 لاجیتک تا ۱۵ ساعت شارژدهی را دوام می‌آورد. هر زمان که شارژ هدست تمام شد، می‌توانید آن را از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری به کامپیوتر یا پخش‌کننده خود متصل کنید. از آنجایی که امروزه کاربران از هدست برای اتصال به موبایل نیز استفاده می‌کنند و همچنین گیمرها نیاز به هدفون برای گفتگو در حین بازی‌ دارند، هدست G533 لاجیتک نیز دارای میکروفون داخلی است.

G533 یکی از بهترین هدست‌های مخصوص بازی است که از طراحی مناسب، وزن سبک و قرارگیری مناسب روی گوش بهره می‌برد. از نظر کیفیت صدا نیز این هدفون عملکرد بهتری در مقایسه با اکثر رقبای خود از شرکت‌های مطرح تولیدکننده هدفون‌های مخصوص بازی دارد. 

هدست G533 لاجیتک از همین ماه با قیمت ۱۵۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات