Carrier از دو ترموستات هوشمند رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Carrier دو ترموستات هوشمند معرفی کرده است که می‌توانند با آمازون اکو و اپل HomeKit هماهنگ شوند و همچنین دمای خانه را به حالت ایده‌آل تنظیم کنند.
تبلیغات

Carrier نام یک کمپانی است که از سیستم‌های HVAC تا دستگاه‌های مرطوب‌کننده تولید می‌کند. البته این کمپانی بیشتر به خاطر تولید ترموستات مشهور است.

حال Carrier در نمایشگاه CES 2017 حاضر شده است تا از جدیدترین ترموستات‌های هوشمند خود رونمایی کند. این کمپانی امروز از دو محصول جدیدش که Cor 5C و 7C نام  دارند، پرده‌برداری کرده است که در ادامه به بررسی مشخصات آن‌ها خواهیم پرداخت.

مانند محصولاتی که توسط رقبای Carrier مانند Honeywell ،Ecobee و Nest معرفی شده‌اند، دو ترموستات جدید Cor 5C و 7C نیز هوشمند هستند و از امکانات پیشرفته‌ای بهره می‌برند که باعث می‌شود کار با آن‌ها نسبت به ترموستات‌های معمولی که در خانه شما موجود است، آسان‌تر شود.

ترموستات‌های جدید به شما اجازه می‌دهند میزان مصرف انرژی را متوجه شوید و همچنین هزینه‌ای را که باید بابت مصرف انرژی پرداخت کنید، مد نظر داشته باشید. علاوه بر آن، این دستگاه‌ها می‌توانند میزان دمای هر قسمت از خانه را در نظر داشته باشند و محیط خانه را به دمای ایده‌آل برسانند.

از دیگر امکانات موجود در ترموستات‌های جدید Carrier قابلیت هماهنگی با آمازون اکو و اپل HomeKit است تا بتوانید با استفاده از این گجت‌ها اقدام به تغییر تنظیمات ترموستات کنید.

متأسفانه Carrier هنوز قیمت دو ترموستات جدید خود را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود از قیمت کمی برخوردار باشند. در حال حاضر رقبای این کمپانی محصولاتی معرفی کرده‌اند که از قیمتی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار بهره می‌برند. با این حساب انتظار می‌رود که قیمت ترموستات‌های هوشمند Cor 5C و 7C نیز در همان حدود باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات