آینه هوشمند HiMirror، وسیله‌ ای کاربردی برای عاشقان سلفی

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
آینه هوشمند HiMirror که چند ماه پیش معرفی شد، با قابلیت‌های جدید در CES 2017 رونمایی شد.
تبلیغات

چند ماه پیش اولین نسخه از آینه هوشمند HiMirror به بازار عرضه شد و در دسترس عموم قرار گرفت. حال در جریان نمایشگاه CES 2017، نسخه‌ی جدید این آینه با نام HiMirror Plus رونمایی شده است که قابلیت‌های جدیدی برای کاربران و به‌خصوص عاشقان عکس‌های سلفی دارد.

نسخه جدید قیمتی حدود ۲۵۹ دلار دارد که ۷۰ دلار بیش از نسخه اولیه است و با مجهز شدن به سیستم نورپردازی حرفه‌ای، می‌تواند شرایط نوری مختلف را برای آرایش کردن و گرفتن عکس سلفی زیبا فراهم کند. در کنار این آینه، یک دستگاه جانبی با نام HiSkin عرضه شده که اسکنر دستی است و به کاربر کمک می‌کند تا با کشیدن آن روی پوست خود، از وضعیت رنگ و بافت پوست مطلع شود.

یکی از تفاوت‌های نسخه جدید با نسخه اصلی، تغییرات نرم‌افزاری و لیستی از ویدیوهای آموزشی است که HiMirror Plus برای کاربر پخش می‌کند. اما تفاوت اصلی همان سیستم نورپردازی جدید است که می‌توان با تنظیمات نرم‌افزاری، آن را تغییر داد و بسته به موقعیت و مکان آینه، نور را تنظیم کرد. به بیان دیگر کاربر می‌تواند نور آینه را به محیطی که قرار است به آنجا برود (به‌طور مثال محیط بیرونی، رستوران غیره) شبیه کند و تغییر رنگ و حالت چهره خود را در آن مکان به‌طور واضح ببیند.

البته امکانات عرضه‌شده در سیستم نورپردازی این آینه آن‌چنان هم کاربردی نخواهند بود و کاربر پس از مدتی ممکن است از آن‌ها خسته شود. اما ممکن است کاربرانی که به ظاهر خود در شبکه‌های اجتماعی و عکس‌های منتشرشده اهمیت زیادی می‌دهند، علاقه زیادی به نسخه Plus این آینه هوشمند داشته باشند.

دیگر قابلیت‌های آینه HiMirror Plus مانند نسخه اول است. دستورات صوتی مانند نسخه اول محدود هستند. عکس گرفتن با این آینه نیز بسیار آسان است. کاربر دست خود را جلوی سنسور مادون قرمز این آینه می‌گیرد و پس از حرکت دادن آن، تایمر سه‌ثانیه‌ای شروع به حرکت می‌کند و تصویر ثبت می‌شود.

این آینه برای افرادی طراحی شده است که علاقه‌ی زیادی به عکاسی سلفی دارند. لوازم جانبی جدید عرضه‌شده نیز این ادعا را ثابت می‌کند. HiSkin به‌طور قطع برای کسانی طراحی شده است که اهمیت زیادی به کیفیت پوست خود و حالات آن می‌دهند. این دستگاه نیز به‌راحتی و بدون نیاز به آینه، به اپلیکیشن مخصوص خود متصل می‌شود و اطلاعات را منتقل می‌کند.

به نظر نمی‌رسد آینه هوشمند HiMirror و لوازم جانبی آن یعنی HiSkin مورد استقبال عموم کاربران قرار بگیرند، اما به‌طور قطع کاربرانی هستند که به این دستگاه‌ها نیاز خواهند داشت.

himirror
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات