هدست گیمینگ لاجیتک به فناوری صدای سینمایی مجهز شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
هدست گیمینگ جدید لاجیتک G533 با قابلیت پخش صدا با کیفیت سینمایی و قیمت ۱۵۰ دلار معرفی شد.
تبلیغات

هدست‌های گیمینگ سال ۲۰۱۶ پیشرفت‌های زیادی داشتند و نسخه‌های حرفه‌ای زیادی از آن‌ها معرفی شد؛ به‌عنوان مثال مدل‌های SteelSeries و LucidSound، کیفیت صدای سینمایی را در این هدست‌ها عرضه کردند.

حال در نمایشگاه CES 2017، غول لوازم جانبی دنیا یعنی لاجیتک، هدست حرفه‌ای G533 خود را معرفی کرده است. این هدست ۱۵۰ دلاری، صدای با کیفیت فراگیر را در ۷.۱ کانال پخش می‌کند. طراحی این هدست ساده اما کلاسیک است و اتصال بی‌سیم آن که برای گیمرها اهمیت بالایی دارد، بدون مشکل کار می‌کند.

logitech g533

طراحی G533 مانند یکی از نسخه‌های قدیمی هدست‌های لاجیتک یعنی G930 است. البته قابلیت‌های این مدل بسیار بهتر از مدل قدیمی است و عمر باتری ۱۵ ساعته به همراه هدفون‌های DTS Headphone: X Audio، آن را برتر از نسخه‌های قدیمی می‌کند. اما تفاوت اصلی G533 با نسخه‌های قدیمی، استفاده از قابلیت جدید لاجیتک یعنی درایورهای صدای Pro-G است که در حال حاضر در سری Artemis Spectrum از محصولات این شرکت استفاده شده است. این درایورها از ماده‌ای به‌صورت مش هیبریدی استفاده می‌کنند که انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به مواد قدیمی به آن‌ها می‌دهد. استفاده از این مواد به معنای کیفیت بالاتر و انتقال بهتر بین فرکانس‌های مختلف است و در نتیجه آن، صدایی شفاف‌تر منتقل خواهد شد.

logitech g533

در آزمایش‌های اولیه، صدای منتقل‌شده توسط این هدست کاملا شبیه به حضور در یک سالن سینما است و علاوه بر کیفیت بالا، موقعیت صداهای منتقل‌شده نیز بسیار عالی است. آزمایش کردن این هدست با فیلم‌هایی مانند Interstellar، کیفیت بالایی شبیه به حضور در سالن سینما را به کاربر منتقل می‌کند و استفاده از آن در بازی‌هایی مانند Battlefield، حس حضور در میان نبرد جنگ را به گیمر القا می‌کند.

تنها موردی که می‌تواند تجربه لذت‌بخش یک صدای فراگیر را از بین ببرد، سنگین بودن گوشی‌های هدست است. هدست Logitech G533 دارای گوشی‌های سبک است که از مواد باکیفیت و با قابلیت تنفس در آن‌ها استفاده شده است. علاوه بر آن این گوشی‌ها به‌راحتی جدا می‌شوند و قابلیت شستشو دارند. طراحی بدنه خارجی این گوشی‌ها نیز مانند نسخه‌های قبلی از پلاستیک است، اما لاجیتک در این مدل‌های جدید علاوه بر حفظ زیبایی، دکمه‌های کاربردی را نیز با طراحی خاصی در گوشی سمت چپ قرار داده است تا کاربری با یک دست در آن‌ها آسان شود. میکروفون این هدست نیز با طراحی زیبایی در گوشی سمت چپ قرار دارد و زمانی که مورد استفاده نیست، به‌راحتی پنهان می‌شود.

logitech g533

اگرچه G533 یک مدل بی‌سیم است، اما کاربران باید دانگل ۵ سانتی‌متری آن را نیز به دستگاه مورد نظر وصل کنند. البته این اتصال بی‌سیم بسیار باکیفیت است و خبری از قطع شدن و تأخیر در صدا، حتی در مکان‌های مملو از امواج الکترومغناطیسی نیست. برد اتصال بی‌سیم هدست لاجیتک، ۱۵ متر است. زمان عرضه هدست گیمینگ جدید لاجیتک پایان ماه جاری عنوان شده است.

logitech g533
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات