ریموت یونیورسال هوشمند Sevenhugs بیش از ۲۵ هزار گجت را کنترل می‌کند

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
با پیشرفت فناوری، ریموت‌های یونیورسال نیز با قابلیت کنترل گجت‌های مختلف، پیشرفت کرده‌اند؛ به‌طوری‌که در CES 2017 شاهد رونمایی ریموت یونیورسال هوشمند Sevenhugs حتی با قابلیت فراخواندن اوبر نیز هستیم.
تبلیغات

ریموت‌های یونیورسال نیز شاهد پیشرفت‌هایی به اندازه‌ی پیشرفت دنیای فناوری هستند، چراکه در جریان برگزاری CES 2017 ریموت یونیورسال هوشمندی رونمایی شد که با استفاده از آن می‌توان علاوه بر کنترل تلویزیون؛ ترموستات نست، لامپ‌های هوشمند هیو فیلیپس، بلندگوی سونوس و قریب به ۲۵ هزار گجت دیگر را نیز به‌راحتی کنترل کرد. این ریموت کنترل Sevenhugs Smart Remote نام دارد. این ریموت هوشمند نه‌تنها قادر است گجت‌های هوشمند را کنترل کند، بلکه می‌تواند با بهره‌گیری از اینفرارد و همچنین سنسور تشخیص مکان کاربر و یک API، امکان درخواست تاکسی از اوبر را تنها با نشانه رفتن در منزل با استفاده از ریموت در اختیار کاربر قرار دهد.

سونهاگز برای اولین بار ریموت کنترل خود را نوامبر سال گذشته در کیک‌استارتر به نمایش گذاشت. یک ماه بعد این ریموت موفق شد با جلب نظر بیش از ۶۰۰۰ نفر و جذب سرمایه‌ی یک میلیون دلاری، در مسیر موفقیت گام بردارد. ریموت سونهاگز را باید یک همه‌کاره‌ی کوچک خواند. این ریموت هوشمند از وجود یک نمایشگر ۳.۵۳ اینچی بهره می‌برد که در صورت نشانه رفتن به سوی هر گجتی، تمام قابلیت‌های کنترلی آن را به نمایش می‌گذارد. برای مثال در صورت گرفتن آن به سمت تلویزیون هوشمند سامسونگ، منوی کانال‌ها و قابلیت‌های کنترلی این تلویزیون نمایش داده می‌شود، اما به محض نشانه رفتن آن به سمت لامپ هوشمند هیو فیلیپس، کلید‌های کنترلی خاموش و روشن کردن لامپ با امکان تغییر رنگ لامپ‌ها برای کاربر روی ریموت نمایش داده می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات