نسخه جدید کنترلر حرکتی Bixi با نمایشگر e-ink معرفی شد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
نسخه دوم کنترلر حرکتی Bixi مجهز به صفحه نمایش E Ink و قابلیت هماهنگی با Alexa معرفی شد.
تبلیغات

کنترلر حرکتی شرکت Bluemint Labs با نام Bixi، سال گذشته کمپینی در کیک‌استارتر داشت که پس از موفقیت، اعلام شد این دستگاه در ماه مارس سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه قابلیت اضافه کردن کنترل‌های حرکتی به گوشی‌های هوشمند و گجت‌های خانه هوشمند را دارد.

شرکت سازنده، برای عرضه نسخه جدید با سرعت زیادی دست‌به‌کار شده و قبل از عرضه رسمی نسخه اصلی، نسخه دوم این کنترلر را در CES 2017 معرفی کرده  است.

Bixi 2.0 قابلیت‌های جدیدی نسبت به نسخه اول دارد. این مدل جدید به صفحه نمایش E Ink مجهز است که قابلیت نمایش اطلاعاتی مانند دما، زمان و اعلان‌ها را دارد. علاوه بر آن، این نسخه می‌تواند به‌راحتی به دستیار هوشمند صوتی آمازون یعنی الکسا متصل شود. این سیستم به یک اتصال وای‌فای مجهز است و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به گوشی هوشمند، وسایل هوشمند خانه را کنترل کند.

bixi

نسخه دوم بیکسی نیز مانند نسخه اول، قابلیت اضافه کردن حرکت‌های دلخواه را دارد و باتری آن حدود یک ماه دوام می‌آورد. البته نسخه دوم هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و نمونه‌ای که شرکت سازنده در CES به نمایش گذاشته، یک نمونه اولیه ساده است. البته Bluemint Labs امیدوار است نسخه نهایی این گجت تا پایان سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار شود.

نسخه اول Bixi در حال حاضر در بازار اروپا عرضه شده است و پخش گسترده‌ی آن در بازار ایالات متحده و دیگر نقاط جهان نیز از ماه مارس شروع خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه اصلی ۹۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات