ایسوس سبک وزن ترین لپ‌تاپ تجاری ۱۴ اینچ دنیا را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس سبک‌ترین لپ‌تاپ تجاری ۱۴ اینچ دنیا را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد. بدنه این لپ‌تاپ از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و صفحه نمایش آن حاشیه  بسیار کمی دارد.
تبلیغات

ایسوس در نمایشگاه CES 2017 از جدیدترین لپ‌تاپ تجاری خود به نام ایسوس‌پرو B9440 پرده برداشت. اگر برای شما وزن کم و اندازه‌ی بزرگ، مهم‌ترین ملاک انتخاب لپ‌تاپ است، به نظر می‌آید B9440 مناسب شما است. این لپ‌تاپ فقط حدود ۹۷۰ گرم وزن دارد و به ادعای ایسوس سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچ دنیا است. برای رسیدن به چنین وزنی، این شرکت صفحه نمایشی ۱۴ اینچ را در بدنه‌ای ۱۳ اینچ جای داده است.

طول B9440 فقط ۱۲.۶ اینچ است که حتی از مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی اپل هم کمتر است. ایسوس مانند دیگر شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ، برای سبک‌تر شدن از صفحه نمایش با کم‌ترین حاشیه و بدنه ساخته‌شده از آلیاژ منیزیم استفاده کرده است. با توجه به وزن بسیار کم B9440، این شرکت سخت‌افزار نسبتا مناسبی را در آن به کار گرفته است. صفحه نمایش فول اچ‌دی، سی‌پی‌یو نسل هفتم Core i5 و یا Core i7، حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی اس‌اس‌دی کانفیگ‌های این لپ‌تاپ هستند. ایسوس‌پرو از ماه می با قیمت پایه ۹۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات