طرح مفهومی از نوکیا P1 منتشر شد

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر و ویدیویی از طرح مفهومی گوشی جدید نوکیا P1 منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی طراحی خاص و زیبای این گوشی پرچم‌دار است.
تبلیغات

نوکیا ۲۶ فوریه‌ی سال جاری در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون MWC 2017، محصولات جدیدی معرفی خواهد کرد. در ابتدای ماه ژانویه، شایعاتی مبنی بر رؤیت گوشی پرچم‌دار نوکیا در غرفه‌ی کوالکام در CES 2017 منتشر شد. به هر حال این تولیدکننده‌ی چیپست تمامی شایعات را تکذیب و عنوان کرده که این دستگاه تنها یک دمو بوده است. اکنون، Concept Creator که پیش از این طرح‌هایی مفهومی از آیفون و گلکسی اس 8 منتشر کرده بود، طرح جدیدی از نوکیا P1 را بر اساس شایعات، طراحی و منتشر کرده است.

ویدیویی نیز همراه با این طرح‌ها منتشر شده است که البته جزئیاتی از مشخصات این گوشی بیان نمی‌کند. به هر حال برخی از مشخصات همراه با ویدیو فاش شده‌اند. به‌عنوان مثال استفاده از لنز ۲۲.۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، برخی از این مشخصات هستند.

ویدیوی کانسپت نوکیا پی ۱ نشان می‌دهد که این دستگاه مجهز به یک اسلات سیم هیبریدی است که در گوشه‌ی پایین و سمت چپ آن قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی مجهز به فلش سه‌گانه‌ی LED است و لوگوی نوکیا در وسط قاب پشتی قرار دارد. لبه‌ی سمت راست دستگاه نیز مکان قرارگیری دکمه‌های پاور یا قفل و تنظیم صدا است.

در پایین این گوشی، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا به همراه اسپیکر خارجی و پورت USB-C مشاهده می‌شود. در پایین صفحه نمایش یک دکمه‌ی فیزیکی هوم قرار دارد که به احتمال زیاد مکان قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز هست. صفحه‌نمایش این گوشی بزرگ است و حاشیه‌ی کمی در اطراف آن وجود دارد. در بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی و یک لوگوی نوکیا قرار دارند.

با توجه به طراحی نوکیا پی ۱، متوجه جزئیات باکیفیت و زیبای آن می‌شویم. نمای کاملا فلزی شبیه به نوکیا ۶ و لبه‌های خمیده، بخشی از این زیبایی هستند. این دستگاه در سه رنگ نقره‌ای، سفید و سیاه به نمایش گذاشته شده است.

شایعاتی که پیش از این در مورد این گوشی منتشر شده است، خبر از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی کواد اچ‌دی IGZO ساخت شرکت شارپ می‌دهند. از دیگر مشخصات Nokia P1 می‌توان به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری و اندروید ۷.۰ نوقا اشاره کرد. البته هیچ خبر رسمی مبنی بر معرفی این گوشی در MWC 2017 منتشر نشده است. برخی شایعات حاکی از آن هستند که شرکت سازنده، این گوشی را نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه خواهد کرد.

در ادامه ویدیویی از طرح مفهومی نوکیا پی1 مشاهده می‌کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات