اچ پی از مانیتور گیمینگ ۳۵ اینچی و منحنی سری OMEN رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
مانیتور ۳۵ اینچی جدید OMEN X35 اچ‌پی، گزینه‌ی ایده‌آلی برای هر گیمر خواهد بود.
تبلیغات

اچ‌پی در نمایشگاه CES 2017 محصولات مختلفی را برای کاربران مختلفی معرفی کرد. این شرکت برای گیمر‌ها مانیتور گیمینگ جدیدی رونمایی کرد. نمایشگر ۳۵ اینچی و منحنی OMEN X35، گیمرها را برای به چالش کشیدن توانایی کارت گرافیک خود، دعوت می‌کند.

در صورتی که فضای کافی را روی میز خود داشته باشید، می‌توانید از مانیتور جدید اچ‌پی با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ با نرخ رفرش ۱۰۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه بهره ببرید. مانیتور OMEN X35 تکنولوژی G-Sync انویدیا را پشتیبانی می‌کند. اچ‌پی هنوز صحبتی از نسخه‌ی مخصوی این مانیتور با امکان پشتیبانی از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD به میان نیاورده است.

نمایشگر OMEN X35 مانند زبان طراحی اخیر اچ‌پی، از حاشیه‌های بسیار اندکی بهره می‌برد. نسبت ۲۱:۹ این مانیتور ۳۴ درصد فضای بیشتر نسبت به انواع ۱۶:۹ در اختیار گیمر‌های قرار می‌دهد. امکان تغییر ارتفاع نمایشگر نیز به میزان ۱۳ سانتی‌متر فراهم است.

در بخش اتصالات OMEN X35 به دیسپلی پورت ۱.۲، یک پورت HDMI و سه درگاه USB 3.0 مجهز است. این مانیتور اچ پی کنتراست استاتیک ۲۵۰۰:۱ در کنار پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ به همراه دارد تا تجربه‌ی تصویری ایده‌آلی برای کاربران به ارمغان بیاورد. اچ‌پی همچنین OMEN X35 را به گیره‌ی هدفون مجهز کرده است. طبق تحقیقات این شرکت، ۸۰ درصد گیمرها هنگام بازی از هدفون استفاده می‌کنند. مانیتور گیمینگ جدید اچ‌پی همچنین قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد.

hp omen/ اچ پی امن

مانیتور گیمینگ OMEN X35 محصولی بسیار جذاب است اما کاربران باید برای بهره بردن از این نمایشگر قیمت بسیاری نیز پرداخت کنند. قیمت مانیتور جدید اچ‌پی ۱۲۹۹ دلاری خود، گزینه‌ای گران به شمار می‌آید. در صورتی که به خرید این محصول علاقه‌مند شده باشید، می‌توانید از ۲۲ اسفند ماه اقدام به پیش‌خرید آن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات