ایسر از مانیتورهای گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
ایسر از سه مانیتور گیمینگ جدید که دارای تکنولوژی ردیابی چشم هستند و از رفرش ریت بالایی نیز بهره می‌برند، در نمایشگاه CES 2017 پرده‌‌برداری کرد.
تبلیغات

کمپانی ایسر در نمایشگاه CES 2017 از سه مانیتور گیمینگ جدید رونمایی کرده است که از سری Predator هستند. جالب‌ترین آن‌ها Z301CT نام دارد؛ یک مانیتور با صفحه فوق عریض که از تکنولوژی درون ساختی ردیاب چشم به‌نام Tobii استفاده می‌کند.

این تکنولوژی با بازی‌هایی مانند Deus Ex: Mankind Divided و Watch Dogs 2 هماهنگ است. نمایشگر جدید ایسوس می‌تواند با نرخ ۲۰۰ هرتز کار کند و همچنین از تکنولوژی G-Sync انویدیا نیز پشتیبانی کند. به لطف این تکنولوژی می‌توان بازی‌ها را با فریم ریت یکسان اجرا کرد. البته از ایرادات مانیتور جدید ایسر،  رزولوشن پایین آن است.

مانیتور ایسر Z301CT از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که برای پنلی با این سایز، میزان کمی است. ایسر قصد دارد این مانیتور را به قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار روانه بازار کند. این مانیتور برخلاف دو مانیتور دیگر ایسر که از صفحه فلت بهره می‌برند، دارای صفحه منحنی است.

ماینتور ایسر

در کنار مانیتور Z301CT، ایسر از دو محصول دیگر  از سری XB2 رونمایی کرده است. این دو مانیتور شامل XB252Q با ابعاد ۲۴.۵ اینچ و XB272 با ابعاد ۲۷ اینچ می‌شوند. هر دو دارای رزولوشن Full HD هستند و از تکنولوژی G-Sync انویدیا نیز پشتیبانی می‌کنند.

از جمله ویژگی‌های این دو نمایشگر می‌توان به رفرش ریت ۲۴۰ هرتزی اشاره کرد. قیمت مانیتور XB252Q معادل ۵۴۹.۹۹ دلار و XB272 نیز ۶۷۹.۹۹ دلار است و در ماه فوریه روانه بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات