لپ‌ تاپ تبدیل شدنی Portege‌ X20W توشیبا با ۱۶ ساعت طول عمر باتری معرفی شد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکت توشیبا از لپ‌تاپ تبدیل‌شدنی Portege X20W با ۱۶ ساعت عمر باتری رونمایی کرد.
تبلیغات

توشیبا لپ‌تاپ تبدیل‌شدنی جدید خود موسوم به Portege X20W را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد. اگرچه این دستگاه ظاهری مشابه لپ‌تاپ‌های تبدیل‌شدنی میان‌رده‌ دارد؛ اما توشیبا طول عمر ۱۶ ساعته‌ برای باتری آن وعده داده است. البته صحت و سقم ادعای توشیبا با استفاده از این لپ‌‌تاپ در دنیای واقعی مشخص می‌‌شود؛ با این حال مسلما این ویژگی باعث تمایز آن از سایر لپ‌تاپ‌ها می‌شود. توشیبا با عرضه‌ی Portege X20W، سعی در ارائه‌ی بهترین تجربه‌‌ی دنیای کامپیوتر و تبلت را دارد. 

اما از نقطه‌نظر مشخصات فنی، لپ‌تاپ Portege X20W، یک دستگاه‌ تبدیل‌شدنی بالارده‌ی استاندارد محسوب می‌شود: نسل هفتم پردازنده‌ی Core اینتل؛ یک پورت USB-C برای شارژ و اتصال (شامل یک پورت یو‌اس‌بی ۳.۰)؛ لولای ۳۶۰ درجه‌ی که پنج زاویه‌ی دید مختلف را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. 

toshiba portege x20w

ترک‌پد این دستگاه با حسگر اثر انگشت سینپتیکس یکپارچه شده است؛ دو دوربین IR برای پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره‌‌ی ویندوز هلو به این لپ‌تاپ اضافه شده است، ضمن آنکه نمایشگر چندلمسی این دستگاه از استایلوس اختصاصی TruPen توشیبا که بر اساس فناوری Feel وکوم توسعه داده شده است و ۲۰۴۸ سطح فشار را شناسایی می‌کند، پشتیبانی می‌‌کند و با Windows Ink مایکروسافت نیز سازگار است.

توشیبا در نظر دارد مجموعه‌ای از لوازم جانبی مبتنی بر یواس‌بی نوع سی را نیز مانند دو داک متفاوت Toshiba Dock6 و توشیبا تاندربولت ۳ برای این لپ‌تاپ عرضه کند. این داک‌ها با هدف به‌کارگیری قابلیت‌های متنوع و چندمنظوره‌ی یو‌اس‌بی نوع سی روانه‌ی بازار خواهند شد.

لپ‌تاپ جدید توشیبا به‌زودی در فروشگاه مایکروسافت با رنگ خاکستری در دسترس خواهد بود، ضمن آنکه یک نسخه‌ی آبی‌رنگ از آن نیز از اواخر ماه ژانویه در فروشگاه توشیبا به فروش خواهد رسید. جزئیات بیشتر این لپ‌تاپ، شامل مشخصات دقیق‌تر و تاریخ عرضه‌ی آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات