اسپیکرهای اسمارت استریم Altec Lansing؛ جایگزینی برای اسپیکرهای سونوس

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
شرکت Aletc Lansing از اسپیکرهای SmartStream‌ خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی می‌کند.
تبلیغات

درحالی‌که سونوس هنوز در زمینه‌ی سیستم‌های صوتی مالتی‌روم، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود؛ اما در طی سال‌های اخیر، کمپانی‌های دیگری نیز محصولات مشابهی روانه‌ی بازار کردند. در سال ۲۰۱۶، کمپانی‌هایی مانند سونی و ویزیو اسپیکرهای متصل به وای‌فای را معرفی کردند که برای کاربر امکان کنترل موسیقی از نقاط مختلف خانه و از طریق یک اپ موبایل را فراهم می‌کنند. اکنون در نمایشگاه CES 2017، شرکت Altec Lansing، از سه اسپیکر با عملکرد مشابه و قیمت پایه‌ی ۹۹ دلار رونمایی می‌کند.

سری محصولات اسمارت‌استریم، اسپیکر کوچکی به همین‌ نام و دو مدل بزرگ‌تر، قدرتمند‌تر و گران‌قیمت‌تر ایکس و ایکس‌‌ال را در بر می‌گیرد. قیمت دو مدل بزرگ‌تر به ترتیب ۲۰۰ و ۳۰۰ دلار است. اگرچه این اسپیکرها متفاوت هستند، اما هر سه‌ مدل ظاهر مشابهی دارند و از اتصال بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین امکان بهره‌گیری از گوگل‌کست و اسپاتیفای‌کانکت نیز فراهم می‌شود. ضمن آنکه می‌توان انتظار کیفیت صدای بالایی از طریق اتصال اینترنت خانگی داشت و Cast نیز در اپلیکیشن‌های صوتی بسیاری در دسترس است.

هر سه ‌مدل ضدآب هستند و کوچک‌ترین مدل گواهی IP67 را دریافت کرده است؛ بنابراین این مدل علاوه بر آب، در برابر ضربه و گردوغبار نیز مقاوم است. باتری این اسپیکر ۱۶ ساعت دوام می‌آورد. Altec Lansing‌ اسپیکرهای اسمارت‌استریم را در سه‌ماهه‌ی دوم یا سوم سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات