آزمایش گلکسی اس 8 در چین آغاز شده است

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعات جدید، سامسونگ در حال آزمایش دو مدل از گلکسی اس 8 در کشور چین است که این دو مدل به احتمال زیاد گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هستند.
تبلیغات

سامسونگ در حال ساخت پرچم‌دار آینده خود، گلکسی اس 8 است که انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ یا در ماه آوریل از آن رونمایی شود. حال مشخص شد که آزمایش‌ها روی این دستگاه در چین آغاز شده است.

طبق گزارش منتشر شده، این آزمایش‌ها روی دو مدل از گلکسی اس 8 صورت می‌گیرد. با نگاه دقیق‌تر به جزئیات گزارش می‌توان مشاهده کرد که آزمایش‌ها روی دو مدل که قرار است در چین عرضه شود و دو مدل که برای عرضه جهانی آماده می‌شود، در حال اجرا است.

مدل‌هایی که برای عرضه جهانی در نظر گرفته شده‌اند، دارای شماره مدل‌های G955FXXU0APLH و G950FXXU0APLH هستند. مدل‌هایی که برای بازار چین و به احتمال زیاد بازار آمریکا در نظر گرفته شده‌اند، از شماره مدل G9500ZCU0APLF و G9550ZCU0APLF بهره می‌برند.

با مشاهده شماره مدل‌ها ممکن است فکر کنید که قرار است گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج معرفی شوند. البته این موضوع بعید نیست؛ اما باید در نظر گرفت که ممکن است سامسونگ از صفحه فلت در پرچم‌دار آینده خود استفاده نکند و هر دو مدلی که قرار است معرفی شوند، لبه‌های منحنی داشته باشند.

متاسفانه منبع این خبر جزئیاتی در مورد موارد ذکر شده منتشر نکرده است که به احتمال زیاد به این علت است که اطلاعات زیادی در مورد آن ندارد. در هر صورت قرار است دو مدل از گلکسی اس 8 معرفی شود که البته مانند سال گذشته دارای دو نسخه مجهز به تراشه‌های متفاوت خواهند بود. سال گذشته گلکسی اس 7 برای چین و آمریکا با تراشه اسنپدراگون ساخت کوالکام عرضه شد و برای دیگر نقاط جهان نیز از تراشه اکسینوس ساخت سامسونگ در آن استفاده شد. این موضوع گویا امسال نیز رخ خواهد داد.

در هر صورت، با در نظر گرفتن شایعات، انتظار می‌رود سامسونگ از محصول جدید خود در ماه آوریل رونمایی کند. البته احتمال اینکه در MWC 2017 از این محصول رونمایی شود نیز وجود دارد؛ زیرا گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سال گذشته در این نمایشگاه رونمایی شدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات