Roccat از ماوس های جدید گیمینگ خود رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
ماوس‌های جدید ساخته‌شده توسط Roccat دارای سنسوری با گستره ۱۲۰۰۰ DPI هستند و برای علاقه‌مندان به اجرای بازی‌های کامپیوتری عرضه خواهند شد.
تبلیغات

خوشبختانه قابلیت‌ها و دقت ماوس‌های گیمینگ به‌قدری افزایش یافته که انتخاب یک ماوس بیشتر سلیقه‌ای است و ربطی به عملکرد ندارد. این موضوع زمانی بیشتر به چشم می‌آید که میزان DPI و IPS ماوس‌ها را در نظر بگیریم، زیرا آن‌ها به حدی رسیده‌اند که کاربران نمی‌توانند تفاوت‌ها را متوجه شوند.

با این حال به نظر می‌رسد که Roccat قصد دارد با عرضه ماوس‌های جدید خود نظر کاربران را به محصولاتش جلب کند. این ماوس‌ها که Leadr، Kone EMP و Kone Pure 2017 نام دارند، هر سه از سنسور اپتیکال Owl-Eyee استفاده خواهند کرد.

طبق اطلاعات منتشرشده، سنسور Owl-Eye می‌تواند حرکات ماوس را با دقت ۱:۱ بخواند. دقت فراوان و سطح کنترلی که ماوس جدید Roccat در اختیار کاربر قرار می‌دهد، به‌قدری است که به لطف آن می‌تواند پل موجود میان کاربر و بازی را از بین ببرد. این ماوس‌ها از سنسوری با گستره ۱۲۰۰۰ DPI، شتاب ۵۰ G و سرعت ردیابی ۲۵۰ IPS بهره می‌برند.

Leadr، یک ماوس بی‌سیم است که لگ و تأخیر ندارد. Kone EMP، دومین محصول Roccat است که از کلید‌های قابل برنامه‌ریزی و چراغ‌های ال‌ای‌دی برای زیبایی بیشتر بهره می‌برد. درنهایت Kone Pure 2017 معرفی شده که تنها ۸۸ گرم وزن دارد و برای گیمرهایی با دستان کوچک طراحی شده است.

متأسفانه هنوز زمان و قیمت این محصولات اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات