تمام ابزارهای مبتنی بر اپل هوم کیت در CES 2017

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
مطالعه 3 دقیقه
مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر پلتفرم هوم‌کیت اپل که در نمایشگاه CES 2017 رونمایی می‌شوند.
تبلیغات

اگرچه پلتفرم خانه‌ی هوشمند سیری اپل شروع آهسته‌ای داشت؛ اما HomeKit می‌تواند در نمایشگاه CES امسال، زمینه‌سازی کند. از چراغ‌های هوشمند و متصل گرفته تا حسگرهای نشت آب، مجموعه‌ی متنوعی از محصولات مبتنی بر HomeKit در این نمایشگاه معرفی خواهند شد. در ادامه با تعدادی از این محصولات آشنا خواهید شد:

حباب هوشمند سیلوانیا

حباب هوشمند چندرنگ سیلوانیا

حباب هوشمند چندرنگ سیلوانیا یک چراغ LED مبتنی بر هوم‌کیت است که بر خلاف حباب‌های مبتنی بر Zigbee مانند فلیپس‌هیو و نانولیف، به‌صورت مستقیم از طریق وای‌فای کار می‌کند. این به مفهوم آن است که با مشکلات مربوط به راه‌اندازی و فعال کردن یک حباب روبرو نخواهید بود.

انتظار می‌رود که Multicolor Smart Bulb سیلوانیا اوایل سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود و خریداران این حباب می‌توانند از طریق اپلیکیشن هوم اپل در iOS 10 یا با فرمان‌های صوتی سیری به آن دسترسی داشته باشید.

حسگر نشت آب

حسگر نشت آب فیبارو

حسگر نشت آب فیبارو نیز با هوم‌کیت اپل سازگار است. این حسگر قابلیت تشخیص نشت آب و دمای محیط را دارد و خریداران این حسگر می‌توانند وضعیت آن را در اپلیکیشن هوم مشاهده کنند یا در خصوص نشت آب در زیرزمین خانه از سیری سؤال کنند.

حسگر حرکت سیلوانیا

حسگر حرکت فیبارو

حسگر حرکت بلوتوث فیبارو امکان ردگیری حرکت، دما و شدت نور را دارد و انرژی مورد نیاز آن از طریق باتری تأمین می‌شود. به‌ کمک این حسگر، شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن هوم اپل در iOS 10 وضعیت آن را مشاهده کنید یا از سیری در مورد دمای محیط سؤال کنید.

حسگر در و پنجره فیبارو

حسگر در و پنجره‌ی فیبارو

این حسگر نه‌تنها برای پایش باز یا بسته بودن در، پنجره و کشو طراحی شده‌ است؛ بلکه از یک حسگر داخلی دما نیز بهره می‌برد. این حسگر از طریق بلوتوث کار می‌کند، انرژی آن توسط باتری تأمین می‌شود و در هفت رنگ متنوع عرضه می‌شود. کاربران این حسگر می‌توانند وضعیت آن را در داخل اپلیکیشن هوم اپل بررسی کنند یا از سیری در مورد دما سؤال کنند.

این لیست در طول نمایشگاه CES 2017 به‌روزرسانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات