Roccat از یک کیبورد با کلیدهای QWEASD حساس به فشار رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
کیبورد جدید Roccat که Isku+ Force FX نام دارد، دارای کلیدهای QWEASD حساس به فشار است و با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

پس از عرضه کیبورد مکانیکی بدون قاب کمپانی Roccat در خردادماه، انتظارات از محصولات آینده این کمپانی بالا رفت. این کیبورد دقیقا محصولی بود که طرفداران به دنبال آن بودند. از جمله مزایای آن، کیفیت ساخت بالا و دقت فراوان به جزئیات این کیبورد بود.

حال کمپانی Roccat محصول جدید به نام Isku+ Force FX معرفی کرده که تقریبا با محصول قبلی متفاوت است. Roccat توانسته است تکنولوژی Force FX را توسعه دهد و بتواند کلیدهای مهم برای اجرای بازی‌ها، شامل Q ،W ،E ،A ،S و D را حساس به فشار کند.

به لطف استفاده از این تکنولوژی، اجرای بازی‌ها به‌مراتب بهتر خواهد بود و کاربران لذت بیشتری از انجام بازی‌ها خواهند برد. متأسفانه کیبورد جدید Isku+ Force FX از همان مدل ِکلیدهای تعبیه‌شده در Isku FX استفاده می‌کند که می‌تواند روی انتخاب کاربران علاقه‌مند به کیبوردهای مکانیکی تأثیر بگذارد.

البته خبر خوبی که وجود دارد، قیمت ارزان این محصول است. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد محصول مذکور را با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ دلار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات