Meters Music OV-1؛ هدفونی با ولوم متر داخلی

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
شرکت Meters Music از هدفون OV-1 مجهز به ولوم‌متر داخلی رونمایی کرد.
تبلیغات

تاکنون هدفون‌های بسیاری روانه‌ی بازار شده‌اند که طراحی آن‌ها با المان‌های عجیب و نامأنوسی ترکیب شده‌ است؛ هدفون‌هایی که در آن‌ها چراغ‌های LED و سگک کمربند به‌ کار رفته یا اسپیکرهای آن به فرم گوش گربه است. به‌طور معمول از چنین هدفون‌هایی استقبال بالایی صورت نمی‌گیرد؛ اما Meters Music OV-1 مورد متفاوت و جذابی به نظر می‌رسد؛ هدفونی که دو ولوم‌متر در داخل اسپیکرهای آن جاسازی شده است.

Meters Music، نام یکی از زیرشاخه‌های Ashdown Engineering است؛ شرکتی که در زمینه‌ی تولید آمپلی‌فایرهای باس برای هنرمندان مشهوری چون Lenny Kravitz ،U2 و System of a Down فعالیت دارد. برخلاف هدفون‌‌های مارشال که تنها نام مشترکی با شرکت سازنده‌ی آمپلی‌فایر مارشال دارد؛ هدفون‌های Meters Music‌ به‌طور کامل توسط Ashdown طراحی و تولید می‌شوند؛ برندسازی جدید، بیشتر با هدف تمیز دادن محصولات تجاری از ابزارهای حرفه‌ای صورت گرفته است.

البته مشخصا ولوم‌متری که در بخش بیرونی هدفون قرار می‌گیرد؛ در پس آن هدفی جز متفاوت ساختن ظاهر هدفون وجود ندارد. هنگام استفاده از این هدفون، قادر به مشاهده‌ی ولوم‌مترها نخواهید بود و این ابزارها، حجم صدای منبع موسیقی را می‌سنجند، نه بلندی صدای خود هدفون‌. البته برای آنکه عقربه‌ی این ولوم‌مترها حرکت کند، باید هرکدام از آن‌ها را شارژ کنید. 

در حال حاضر امکان پبش‌سفارش هدفون‌ OV-1 با قیمت ۳۵۵ دلار وجود دارد، ضمن آنکه شرکت Meters Music‌ قصد دارد نسخه‌ی بلوتوث این هدفون را نیز در آینده روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات