کیبوردهای جدید HyperX مجهز به نور RGB معرفی شدند

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
مطالعه 3 دقیقه
HyperX یکی از برندهای زیرمجموعه Kingston است که به‌صورت رسمی به تولید کیبوردهای مکانیکی می‌پردازد و جدیدترین محصولات خود را پیش از CES 2017 معرفی کرده است.
تبلیغات

در ماه اکتبر سال گذشته، برند هایپرایکس به‌صورت رسمی به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از Kingston به تولید کیبوردهای مکانیکی پرداخت. اولین محصولات این برند با نام HyperX Alloy FPS معرفی شدند و اکنون و در ایام نزدیک به نمایشگاه CES 2017، این برند جدیدترین محصولات خود با نورهای RGB و انتخاب‌های رنگی بیشتر را معرفی کرده است.

دو مدل جدید از برند هایپرایکس به‌تازگی معرفی شده‌اند. Alloy FPS و Alloy RGB نام این دو مدل هستند که اولی تنها نورهای قرمزرنگ LED دارد و دومی طیف رنگی کامل RGB را به‌صورت نور LED پوشش می‌دهد. هر دو مدل مجهز به دکمه‌های سوییچ‌ قرمز، قهوه‌ای یا آبی خواهند بود. در مجموع شش نسخه از این کیبوردهای عرضه خواهد شد که قیمت و مشخصات آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

hyperx

نسخه Alloy FPS تغییرات خاصی نسبت به نسخه قبلی خود ندارد و تنها سوییچ‌های جدید قرمز و قهوه‌ای به آن اضافه شده‌اند. نسخه‌های قبلی تنها با سوییچ آبی عرضه می‌شدند. شرکت هایپرایکس عنوان کرده است که آن‌ها در ابتدا قصد داشتند از پروژه‌های کوچک شروع کنند و به‌طور حتم اکنون آماده مقیاس‌پذیری و بزرگ‌تر کردن خط تولید خود هستند.

hyperx

در مورد نسخه Alloy RGB هنوز مشخصات زیادی منتشر نشده است اما آنچه به‌طور حتم معلوم است، استفاده از نورهای RGB در این مدل است. علاوه بر آن، این مدل مانند تمام نسخه‌های دیگر به فریمی از جنس آلیاژ فلز مجهز است. این نسخه از لحاظ طراحی نیز تفاوت‌های جزئی با نسخه معمولی دارد و بزرگ‌تر است. در بالای این نسخه، سه دکمه در سمت چپ هستند که به نظر می‌رسد یکی برای تنظیم نورها و دیگری برای حالت بازی باشد. دکمه‌های مولتی‌مدیا در سمت راست قرار دارند که کنترل پخش و صدای صوت و تصویر را بر عهده دارند. در کنار این دکمه‌ها، یک اسکرول تنظیم صدا نیز وجود دارد. علاوه بر موارد گفته‌شده، نسخه RGB همراه با یک پنل استراحت مچ دست عرضه می‌شود که قابل نصب در پایین کیبورد است.

hyperx

نکته مهم دیگر در مورد نسخه RGB این است که این نسخه با یک نر‌م‌افزار عرضه می‌شود. البته هایپرایکس اطلاعاتی در مورد این نرم‌افزار منتشر نکرده است اما به نظر می‌رسد قابلیت تغییر نورها، تنظیم کارکرد دکمه‌ها و تنظیم ماکروها از قابلیت این نرم‌افزار باشند.

به هر حال باید تا زمان عرضه رسمی این کیبوردها در CES 2017 منتظر باشیم تا مشخصات نهایی آن‌ها منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات