کمپانی TrackR از ردیاب‌ های جدید خود برای یافتن اشیاء رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
استارتاپ TrackR در نمایشگاه CES 2017 از ردیاب‌های جدید خود رونمایی کرد. این ردیاب‌ها، یافتن اشیاء گم‌شده را برای افراد بسیار آسان می‌کند.
تبلیغات

TrackR استارتاپی است که دستگاه‌های کوچکی را برای ردیابی اشیاء مختلف تولید می‌کند. محصولات TrackR با ترکیبی از دو فناوری بلوتوث و جی‌پی‌اس امکان یافتن لوازم و اشیاء مختلف را فراهم می‌کنند. حال این شرکت محصولات جدیدی را در این زمینه در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرده است. 

TrackR wallet 2.0 درواقع نسخه‌ی جدید TrackR wallet اولیه محسوب می‌شود که حالا ارتقا پیدا کرده و شکل آن نیز همانند یک کارت اعتباری در نظر گرفته شده است تا به‌راحتی بتوانید آن را در کیف پول خود قرار دهید. این شرکت باریک‌ترین ردیاب اشیاء بازار را تولید کرده که ضخامت آن فقط ۲ میلی‌متر است، اما در عین حال این محصول تمام ویژگی‌های دیگر اعضای محصولات TrackR را نیز ارائه می‌دهد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به باتری قابل تعویض این ردیاب اشاره کرد که درواقع یکی از برگ برنده‌های مشخص محصولات TrackR در مقایسه با رقیب مهم این کمپانی یعنی Tile است. همانند سایر ردیاب‌های استارتاپ مورد بحث، TrackR wallet 2.0 امکان ردیابی آیتم‌های مختلف را با استفاده از بلوتوث تا فاصله‌ی حدود ۳۰ متری دارد. همچنین رنج بیرونی این محصول به شبکه‌ی ایجادشده توسط سایر محصولات TrackR وابسته است و اشیاء در این شرایط با این روش ردیابی خواهند شد. بنابراین میزان کاربردی بودن این ردیاب در محیط‌های بیرونی به این مورد بستگی دارد که چه تعداد از همسایگان شما از محصولات TrackR استفاده می‌کنند.

track r wallet 2.0

ردیاب TrackR wallet 2.0 با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید و زمان عرضه‌ی آن اواخر بهار سال جاری اعلام شده است.

البته شرکت مورد اشاره، محصول دیگری به نام TrackR pixel را نیز معرفی کرده است که در واقع مدل ارزان‌تر TrackR bravo محسوب می‌شود و به‌جای قاب آلومینیومی از قاب پلاستیکی بهره می‌برد. قیمت این ردیاب به دلیل استفاده از پلاستیک در بدنه‌ی آن از ۲۹.۹۹ به ۲۴.۹۹ دلار کاهش یافته است. امکان پیش‌خرید TrackR pixel از هم‌اکنون وجود دارد و عرضه‌ی این محصول در فصل بهار خواهد بود.

trackr pixel

اما TrackR atlas نیز بروزرسانی شده است. این محصول با بهره گرفتن از بلوتوث و وای‌فای در محیط‌های داخلی امکان یافتن آیتم‌های مختلف را در سیستم‌های TrackR دارد. علاوه بر این، TrackR atlas از دستیار صوتی آمازون آلکسا پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید با استفاده از دستورات صوتی، به‌راحتی آیتم‌های مجهز به ردیاب‌های TrackR خود را بیابید. TrackR atlas در حال حاضر با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و از طریق وب‌سایت این شرکت قابل پیش‌خرید است. انتظار می‌رود این محصول نیز هم‌زمان با TrackR pixel در بهار به بازار عرضه شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات