مجوز وارد کننده برند سوئدی ولوو باطل شد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مجوز واردات محصولات برند سوئدی ولوو توسط «افرا موتور» به دلیل شکایت مشتریان از نامناسب بودن خدمات پس از فروش این شرکت توسط وزارت صنعت باطل شد.
تبلیغات

مجوز ورادات خودورهای برند سوئدی ولوو توسط شرکت خودرویی «افراموتور» به خاطر شکایت مشتریان از نامناسب بودن خدمات پس از فروش این شرکت، تا اطلاع ثانوی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت باطل شد.

نگاهی به سامانه‌ی نمایندگی‌های خارجی اتاق اصناف نشان می‌دهد که مجوز فعالیت شرکت افرا موتور باطل اعلام شده، در حالی که مجوز صادره برای فعالیت این شرکت تا ماه‌های آخر سال ۱۳۹۸ اعتبار داشته است.

فردی آگاه در این زمینه با تأیید ابطال موقت مجوز فعالیت افراموتور گفت: «مجوز فعالیت شرکت افرا موتور فعلا تعلیق شده و دلیل آن هم شکایت مشتریان این شرکت از عملکرد آن به ویژه در حوزه‌ی خدمات پس از فروش بوده است.»

او افزود: «مشتریان این شرکت به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شکایت کرده بودند و سازمان حمایت نیز خواستار تعلیق مجوز فعالیت این شرکت شد. اگر این شرکت به شکایات مشتریان خود رسیدگی کرده و رضایت آنها را جلب و سیستم خدمات پس از فروش خود را اصلاح کند، پس از تأیید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مجوز فعالیت این شرکت دوباره برقرار خواهد شد.»

البته براساس شنیده‌ها، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اخیراً اعلام کرده است که شرکت افراموتور نواقص پیشین را برطرف و اصلاح کرده و احتمالا مجوز این شرکت دوباره برقرار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات