لنوو لپ تاپ Lenovo Miix 720 را با قلم Active Pen 2 معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2017 از لپ‌تاپ جدید و فوق سبک خود که قابلیت تبدیل شدن به تبلت دارد، رونمایی کرد.
تبلیغات

لنوو در آستانه CES 2017 مدلی جدید از لپ‌تاپ‌های خانواده Miix خود را با نام Miix 720 معرفی کرد. این لپ‌تاپ جدید مجهز به ویندوز ۱۰ است و قابلیت جدا شدن کیبورد را دارد. علاوه بر آن شرکت چینی لنوو، قلم هوشمند Active Pen 22 را نیز همراه با این مدل معرفی کرده است.

خانواده Miix از لپ‌تاپ‌های لنوو برای این منظور طراحی شده‌اند که به‌راحتی تغییر حالت دهند و از لپ‌تاپ به تبلت تبدیل شوند. هر دوی کاربردهای لپ‌تاپ و تبلت این خانواده، سبک‌وزن هستند و قابلیت استفاده از قلم نیز کاربردهای خوبی به آن‌ها بخشیده است. لنوو در توضیح این مدل از عبارت «مناسب برای تمامی مصارف دیجیتال» استفاده کرده است.

لنوو میکس ۷۲۰ مجهز به یک کیبورد است که به‌راحتی از آن جدا و تبدیل به یک تبلت بزرگ مجهز به ویندوز ۱۰ می‌شود. در صورت اتصال کیبورد نیز با یک لپ‌تاپ کامل و مجهز روبرو خواهید شد. البته لولاهای در نظر گرفته‌شده برای این لپ‌تاپ، خاص بوده و به‌خوبی لولاهای معمولی لپ‌تاپ‌ها نیستند.

لپ‌تاپ جدید لنوو وزنی حدود ۱ کیلوگرم دارد و ضخامت آن ۱۴.۶ میلی‌متر است و برای افرادی که مدام در حال جابجایی و سفر هستند، بسیار مناسب است. بخش تبلت مجهز به صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۲۸۸۰ پیکسل و کیفیت QHD است و گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد.

از دیگر امکانات این لپ‌تاپ-تبلت جدید می‌توان به قابلیت تشخیص چهره، عمر باتری ۸ ساعته، پورت همیشه روشن یو‌اس‌بی، تاندربولت ۳، دوربین پشتی و زاویه حرکتی ۱۵۰ درجه اشاره کرد. قلم استفاده‌شده یعنی Active Pen 2 نیز کیفیت بالایی دارد و درجه حساسیت به فشار ۴۰۹۶ برای آن در نظر گرفته شده است. کیبورد این دستگاه یک کیبورد کامل است و دارای نور پس‌زمینه و دامنه حرکت ۱.۵ میلی‌متری برای کلیدها است.

لپ‌تاپ میکس ۷۲۰ لنوو از ماه آوریل به‌صورت رسمی و با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. قلم هوشمند Active Pen 2 نیز از ماه فوریه با قیمت ۵۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

miix 720
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات