لنوو Y720 و Y520 از سری Legion را برای بازی و واقعیت مجازی معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لنوو دو لپ‌تاپ جدید از سری Legion را با نام‌های Y720 و Y520 پیش از نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد که در زمره‌ی لپ‌تاپ‌های گیمینگ با پشتیبانی از واقعیت مجازی قرار دارند.
تبلیغات

لنوو در جریان برگزاری CES 2017 از دو لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد. Legion Y720 و Legion Y520 لپ‌تاپ‌های جدید لنوو هستند که طراحی اسپرت خود را از لپ‌تاپ‌های سری گیمینگ به عاریه گرفته‌اند، حال آنکه  لنوو مشخصات فنی این لپ‌تاپ‌ها را بر اساس آخرین نیازهای گیمرها بروزرسانی کرده است. از جمله‌ی قابلیت‌های این لپ‌تاپ باید به پشتیبانی از واقعیت مجازی اشاره کرد که مخصوصا لپ‌تاپ Y720 انحصارا برای پشتیبانی از این ویژگی راهی بازار شده است.

Legion Y520

لپ‌تاپ Legion Y520 از وجود یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی از نوع IPS بهره می‌برد که پوشش ضد انعکاس روی آن، اجازه‌ی بازتاب نور تابیده‌شده را نمی‌دهد. همچنین باید به پردازنده Core i7 نسل هفتمی اینتل اشاره کرد که در کنار حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti قرار گرفته است. این لپ‌تاپ از وجود یک حافظه‌ی داخلی ۲ ترابایتی بهره می‌برد. همچنین برای جلب رضایت خریداران، لنوو از یک جفت بلندگوی ۲ واتی هارمن کاردن در کنار فناوری Dolby Audio Premium بهره برده است.

با توجه به مشخصات فنی پیشرفته‌ی به کار گرفته‌شده در این لپ‌تاپ، پس از هر بار شارژ شاهد عمر باتری ۴ ساعته خواهیم بود. وزن Y520 حدود ۲.۴ کیلوگرم است و در رنگ مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از دیگر قابلیت‌های این لپ‌تاپ باید به بهره‌گیری از درگاه USB نوع C، دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0، یک درگاه HDMI و جک هدفون در کنار جک میکروفون، پورت اترنت و یک کارت ریدر چهارکاره اشاره کرد.

لپ تاپ Y520 لنوو

Legion Y720

لنوو Y720 از قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با برادر خود بهره می‌برد. با توجه به اینکه این لپ‌تاپ اختصاصا برای پشتیبانی از واقعیت مجازی توسعه یافته است، از نظر سخت‌افزاری کمی بالاتر از برادر خود قرار دارد. در این لپ‌تاپ از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی اولترا اچ‌دی با رزولوشن ۳۸۵۰ در ۲۱۶۰ پیکسل از نوع IPS استفاده شده است که امکان اجرای بازی‌ها به‌صورت 4K را فراهم می‌کند. همچنین باید به پردازنده‌ی Core i7 نسل هفتمی اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1060 با حافظه‌ی ۶ گیگابایت، حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

Y720 با هر بار شارژ قادر است تا ۵ ساعت بدون نیاز به اتصال به منبع تغذیه کار کند. لنوو در این لپ‌تاپ از وجود یک جفت بلندگوی ساخت JBL و یک ساب‌ووفر ۳ واتی Dolby Atoms بهره برده است. از جمله‌ی ویژگی‌های این لپ‌تاپ باید به تاندربولت، جک هدفون و میکروفون، سه درگاه USB 3.0 در کنار درگاه اترنت، DisplayPort و همچنین یک درگاه HDMI اشاره کرد.

لپ تاپ Y720 لنوو

لنوو لپ‌تاپ Y520 را از ماه فوریه با قیمت پایه ۸۹۹.۹۹ دلار و Y720 را از ماه آوریل با قیمت ۱۳۹۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات