آپدیت اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس به صورت آزمایشی عرضه شد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی آپدیت جدید اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس را در حال حاضر برای عده محدودی عرضه کرده است و احتمالا پس از بررسی آپدیت، آن را در دسترس عموم قرار خواهد داد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سونی اولین کمپانی شخص ثالث است که توانسته آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا را برای محصول خود به‌صورت OTA عرضه کند. البته باید بدانید تیمی که وظیفه آماده ساختن این آپدیت برای گوشی اکسپریا ایکس را دارد، اعلام کرده است  بروزرسانی جدید در حال حاضر تنها برای کسانی که در برنامه آزمایشی ثبت نام کرده باشند، در دسترس قرار خواهد گرفت.

با انجام این کار، سونی آپدیت جدید را در اختیار تعداد محدودی از دارندگان اکسپریا ایکس قرار می‌دهد تا ایرادات و باگ‌های احتمالی را برطرف کنند و سپس بروزرسانی را در دسترس عموم قرار خواهد داد.

طبق اطلاعاتی که در بلاگ خصوصی اکسپریا قرار گرفته است، این آپدیت دارای شماره نسخه 38.3.A.0.41. است و همچنین مجهز به آپدیت‌های امنیتی دسامبر سال ۲۰۱۶ خواهد بود. علاوه بر آن امکانات بیشتری نیز به این بروزرسانی اضافه شده است که برای مثال می‌توان به یک گزینه برای ریست کردن گوشی، سریع‌تر در دسترس قرار گرفتن دوربین و پشتیبانی از قابلیت ریموت پلی اشاره کرد.

قابلیت ریموت پلی به دارندگان کنسول خانگی PS4 اجازه می‌دهد از طریق تلفن هوشمندشان به انجام بازی‌ بپردازند. البته در حال حاضر اکسپریا ایکس از دسته‌های دوال شاک پشتیبانی نمی‌کند.

همانطور که گفتیم این نسخه در حال حاضر به‌صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است تا با برطرف شدن باگ‌های احتمالی، در اختیار دسترس عموم قرار گیرد؛ بنابراین اگر در برنامه آزمایشی شرکت نکرده‌اید، برای دریافت آپدیت اندروید 7.1.1 باید کمی صبر کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات