ترلو آفلاین هم کار می‌کند

یک‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پشتیبانی از حالت آفلاین به نسخه‌ی آی‌اواس اپلیکیشن ترلو اضافه شد.
تبلیغات

ترلو (Trello) با اپلیکیشن محبوب مدیریت وظایف خود در بین بسیاری از کاربران شناخته شده است. این کمپانی امروز نسخه‌ی آی‌اواس خود را بروزرسانی کرد.

اگر شما از چنین اپلیکیشنی برای نظارت بر تمام کارهای خود استفاده می‌کنید، باید بتوانید در صورت پایان یافتن یک وظیفه‌ی خاص، آن را در اپ یادشده ثبت کنید. تا پیش از این، اگر اتصال اینترنتی خود را از دست می‌دادید، اپلیکیشن‌های موبایلی ترلو واقعا نمی‌توانست کاربرد چندانی برای شما داشته باشد. اما از امروز نسخه‌ی آی‌اواس ترلو امکان کارکرد در حالت آفلاین هم دارد.

بسیاری از کاربران در چند سال اخیر بارها درخواست کرده‌اند که پشتیبانی از حالت آفلاین به ترلو اضافه شود. در سال ۲۰۱۵ این شرکت اقدامات اولیه را بدین منظور انجام داد و اواسط سال ۲۰۱۶ نسخه‌ی آزمایشی جدیدی برای آی‌اواس و اندروید منتشر کرد که حالا این نسخه‌ها برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفته است.

ترلو در یادداشت‌های مربوط به نسخه‌ی جدید آی‌اواس خود این‌گونه نوشته است:

چه در خانه باشید، چه در هواپیما، چه در یک تونل یا وسط ناکجاآباد، می‌توانید در هر شرایطی از ترلو استفاده کنید و دیگر نگران قطع شدن ناگهانی اینترنت نباشید. کارهای شما پس از آنلاین شدن مجدد، به‌صورت کاملا خودکار، همگام‌سازی خواهند شد.

امروزه خیلی از اپلیکیشن‌ها از حالت آفلاین پشتیبانی می‌کنند. کارکنان ترلو نیز می‌خواستند این ویژگی را به کاربران خود ارائه کنند. این در حالی است که اضافه کردن پشتیبانی از حالت آفلاین، چندان کار آسانی نبوده است.

حال اگر هنگام کار با نسخه‌ی آی‌اواس ترلو باشید و اینترنت دستگاه قطع شود، می‌توانید همچنان کارت‌های جدیدی اضافه کنید یا جزئیات کارت‌ها را تغییر دهید. همچنین می‌توانید در حالت آفلاین کارت‌ها را بر اساس نیاز خود جابجا کنید. کارت‌هایی که تغییری کرده‌اند ولی هنوز این تغییر همگام‌سازی نشده است، با یک آیکون فلش که به یک دایره اشاره می‌کند، مشخص خواهند شد. استفاده به‌صورت آفلاین در ترلو دقیقا شبیه روش کارکرد نسخه‌ی آزمایشی اندروید این اپلیکیشن است.

جالب است بدانید که اوایل ماه جاری، Atlassian اپلیکیشن ترلو را با قیمت ۴۲۵ میلیون دلار خریداری کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم از ترلو برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات