ویدیویی از کار با نسخه پروتوتایپ اکسپریا XA مدل 2017 فاش شد

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی ویدیویی از کار با نسخه پروتوتایپ اکسپریا XA مدل ۲۰۱۷ فاش شده است که در آن می‌توان ظاهر و ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی را مشاهده کرد.
تبلیغات

چندی پیش شاهد لو رفتن رندرهای گوشی جایگزین اکسپریا XA‌ بودیم؛ حالا یک ویدیو ۲ دقیقه‌ای از نسخه پروتوتایپ یک گوشی سونی با شماره مدل G3121 فاش شده است که گفته می‌شود همان اکسپریا XA مدل ۲۰۱۷ است. در این ویدیو، گوشی مذکور از زوایای مختلف نشان داده می‌شود و شخصی که در حال کار با گوشی است نیز بخشی از تنظیمات گوشی را نشان می‌دهد. آن‌طور که پیدا است، بسته بروزرسانی امنیتی ۵ ژانویه نیز روی گوشی نصب شده است.

در این ویدیو ظاهر گوشی به‌طور کامل نشان داده می‌شود و جای سؤالی باقی نمی‌گذارد؛ اما همچنان باید منتظر بیانیه رسمی سونی در خصوص مدل جایگزین اکسپریا XA باشیم. سونی در جریان MWC 2017 یک کنفرانس برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در این کنفرانس شاهد رونمایی از اکسپریا XA مدل ۲۰۱۷ باشیم. با توجه به این اطلاعات، زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده است و اگر از طرفداران این گوشی هستید، تنها باید یک ماه دیگر صبر کنید.

دانلود ویدیو

نکته دیگری که در ویدیو نیز به آن اشاره می‌شود، وجود دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی دستگاه است. اما از آنجایی که این گوشی در حال حاضر پروتوتایپ است؛ شاید برخی از مشخصات آن تغییر کنند. تا به این لحظه اطلاعات چندانی از سخت‌افزار اکسپریا XA مدل ۲۰۱۷ در دسترس نیست؛ اما با توجه به گفته منابع، این گوشی از اسپیکرهای استریو بهره می‌برد و همین امر موجب شده است حاشیه‌ی بالا و پایین دستگاه در قسمت جلو، زیاد باشد؛ اما در دو طرف نمایشگر تقریباً حاشیه‌ای وجود ندارد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ طراحی ظاهری آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات