بلک بری مرکوری دوربینی مشابه گوشی های پیکسل گوگل خواهد داشت

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حاکی از آن هستند که محصول جدید بلک‌ بری که ماه آینده معرفی خواهد شد، از لنزهایی مشابه گوشی‌های پیکسل در دوربین پشتی بهره می‌برد.
تبلیغات

کمپانی TCL که مدتی است امتیاز تولید گوشی‌های برند BlackBerry را در اختیار دارد، آخرین محصول خود را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد، اما جزئیات زیادی در مورد آن منتشر نشد. معرفی کامل این محصول، ماه آینده در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2017 و در تاریخ ۲۵ فوریه انجام خواهد شد. تمامی جزئیات به همراه نام این گوشی هوشمند که Mercury یا DTEK70 خواهد بود، در آن تاریخ منتشر می‌شوند.

اما اخیرا شایعه‌ای در مورد دوربین محصول جدید بلک بری منتشر شده است. طبق این شایعه، لنز به کار گرفته‌شده برای دوربین پشتی این گوشی از نوع Sony IMX378 خواهد بود که پیش از این در گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال شرکت گوگل استفاده شده است. این لنز تاکنون توانسته است در بسیاری از تست‌ها به‌عنوان برترین دوربین گوشی‌های هوشمند معرفی شود. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، باید منتظر یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K در گوشی بلک‌بری Mercury باشیم.

برای دوربین جلو نیز از لنز S5K4H8 شرکت سامسونگ یا OV8856 شرکت OmniVision استفاده خواهد شد. هر دوی این لنزها مجهز به سنسور ۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.12um هستند. دوربین جلو به قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه نیز مجهز خواهد بود.

اخباری که پیش از این در مورد گوشی جدید بلک‌بری منتشر شده بود، حاکی از تجهیز این گوشی به صفحه‌نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۶۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بودند. از لحاظ نرم‌افزاری، اندروید ۷ نوقا برای این گوشی پیش‌بینی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات