آلکاتل در MWC 2017 یک گوشی هوشمند ماژولار معرفی می‌کند

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آلکاتل در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون MWC 2017، یک گوشی هوشمند ماژولار به همراه چند محصول دیگر معرفی می‌کند.
تبلیغات

گزارشی منتشر شده است حاکی از این‌که پنج تلفن هوشمند جدید آلکاتل در MWC 2017 معرفی می‌شود. البته اطلاعاتی در مورد این گوشی‌ها منتشر نشده است؛ اما گفته‌ می‌شود یکی از این محصولات، از طراحی ماژولار بهره می‌برد. این طراحی ماژولار شامل قسمت‌های پشتی قابل تعویض است که کاربردهای متنوعی به گوشی اضافه می‌کنند.

در مورد دیگر مشخصات این گوشی هوشمند، استفاده از لنز ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه برای دوربین پشتی مطرح شده است. پردازنده‌ی این گوشی هوشمند ماژولار ۸ هسته‌ای از شرکت مدیاتک خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این گوشی از سری Idol آلکاتل خواهد بود یا این شرکت محصول جدید را در سری A که در CES 2017 معرفی شدند، تولید خواهد کرد.

منبع گزارش عنوان کرده است که این گوشی با قیمتی حدود ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد. با توجه به قیمت، می‌توان پیش‌بینی کرد این محصول یک گوشی هوشمند میان‌رده است. اگر شایعات صحیح باشند و شاهد یک گوشی میان‌رده با قیمتی مناسب و قابلیت ماژولار باشیم، می‌توان انتظار استقبال خوب از این محصول داشت؛ چرا که بسیاری از کاربران، مشتاق استفاده از یک گوشی ماژولار با قیمت مناسب هستند.

همان‌طور که گفته شد، در مورد چهار محصول دیگر اطلاعاتی منتشر نشده است. در حقیقت، گزارش منتشرشده تنها به ذکر پنج مدل اشاره کرده و ممکن است منظور از این پنج مدل، نسخه‌های مختلف یک گوشی هوشمند باشد. از طرفی، مشخص نیست چه تعداد از این مدل‌ها قابلیت ماژولار داشته باشند؛ اما ماژولار بودن یکی از این مدل‌ها به‌طور قطع تأیید شده است. به هر حال، تصاویری که در ادامه می‌بینید، می‌توانند عکس‌هایی از گوشی ماژولار آلکاتل باشند که یکی از قابلیت‌های ماژولار در آن‌ها به نمایش گذاشته شده است. قاب پشتی مخصوصی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، در زمان پخش موسیقی از نورهای LED برای ایجاد افکت‌های تصویری مشابه اسپیکرهای بلوتوث استفاده می‌کند. در گزارش به اسپیکرهای JBL اشاره شده است؛ اما مشخص نیست آیا این قاب پشتی مخصوص توسط یک شرکت دیگر مانند JBL ساخته می‌شود یا خود شرکت آلکاتل تولید آن‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به هر حال اطلاعات منتشرشده در حد شایعه هستند و هنوز تأیید نشده‌اند. باید منتظر MWC 2017 باشیم تا خبرهای نهایی و تأییدشده را از غرفه‌ی آلکاتل دریافت کنیم.

alcatel
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات