گوشی هوشمند جدید بلک‌بری با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 425 به زودی معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
BBC100-1، گوشی جدید بلک بری با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۲۵ است که به‌زودی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

طبق گفته بلک‌ بری، انتظار داریم ماه آینده گوشی بالا رده مرکوری این شرکت را در MWC ببینیم. با این حال، مرکوری تنها گوشی‌ هوشمندی نخواهد بود که بلک‌ بری در ماه آینده معرفی خواهد کرد.

اخبار نشان می‌دهد که دیگر گوشی هوشمند بلک‌ بری که هفته گذشته از آن صحبت شد، توسط PT BB Merah Putih  ساخته ‌می‌شود. این دستگاه که BBC100-1 نام دارد، مستقیما به بازارهای اندونزی، هند و فیلیپین راه پیدا خواهد کرد.

PT BB Merah Putih یک سرمایه‌گذاری مشارکتی است که با بلک‌بری موافقت‌نامه‌ای مبنی بر صدور مجوز برای دسترسی به منابع، توزیع و انتشار دستگاه‌های هوشمند برند بلک‌بری مبتنی بر سیستم عامل اندروید، به امضا رسانده است.

بلک بری

گوشی هوشمند جدید بلک‌بری پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۲۵ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ اچ‌دی (720p) دارد.

این گوشی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر مجهز شده است و از دو سیم کارت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که BBC100-1 توسط شرکت TCL تولید نمی‌شود، انتظار زیادی نداریم که این گوشی میان قیمت را در نمایشگاه MWC ببینیم؛ اما در هر صورت امکان رخ دادن هر چیزی وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات