گلکسی تب اس 3 سامسونگ با رم 4 گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 820 در بنچمارک رویت شد

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ بار دیگر در بنچمارک‌ها رؤیت شد.
تبلیغات

تبلت رده‌ بالای گلکسی تب اس ۳ سامسونگ در چند هفته‌ی گذشته، بارها سر تیتر اخبار فناوری بوده است و بسیاری منتظر عرضه‌ی آن هستند. اما اطلاعات به‌دست‌آمده از منابع مورد اعتماد در مورد این محصول چندان زیاد نیست.

چند روز قبل در زومیت نوشتیم که گلکسی تب اس ۳ احتمالا با پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه خواهد شد. خبر خوب اینکه به‌تازگی تبلت یادشده در بنچمارک جی‌اف‌ایکس‌بنچ رؤیت شده است؛ ولی این بار مشخصات اعلام‌شده برای این محصول با آنچه قبلا منتشر شده بود، کمی متفاوت هستند.

گلکسی تب اس ۳ با شناسه‌ی مدل SM-T820 و SM-T825 در بنچمارک مورد بحث با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم دیده شده است.

همان‌طور که انتظار داشتیم، این تبلت از صفحه‌نمایشی ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل  بهره خواهد برد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی گلکسی تب اس ۳ نیز ۳۲ گیگابایت اعلام شده است که البته از این میزان فقط ۲۴ گیگابایت آن در دسترس کاربر خواهد بود.

آن‌طور که از شواهد پیدا است، سامسونگ از یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی در این محصول استفاده می‌کند. در کنار این دوربین یک فلش ال‌ای‌دی نیز تعبیه شده است تا ثبت تصاویر در شرایط محیطی کم‌نور با کیفیت بالاتری انجام شود. دوربین جلویی تبلت مورد بحث ۵ مگاپیکسلی است که می‌توان برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری از آن بهره گرفت. گلکسی تب اس ۳ سامسونگ طبیعتا با سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا عرضه‌ خواهد شد.

galaxy tab s3

انتظار می‌رود سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) رسما از گلکسی تب اس ۳ رونمایی کند. MWC امسال از اواخر ماه فوریه آغاز به کار خواهد کرد. البته باز هم باید اشاره کنیم که اطلاعاتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم، هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

نظر شما در مورد گلکسی تب اس ۳ چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات