برنامه TaskCrunch: مدیریت کارها و امور روزانه در ویندوزموبایل - زوم اپ

یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
TaskCrunch برنامه‌ای برای گوشی‌های ویندوزموبایل است که به کمک آن می‌توانید کارهای خود را به‌صورت دقیق و زمان‌بندی‌شده مدیریت کنید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های Doing List که وظیفه‌ی ثبت و یادآوری کارهای روزانه‌ی شما را بر عهده دارند، در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند و هرچه بیشتر به جلو می‌رویم، استفاده از چنین برنامه‌هایی برای فراموش نشدن بسیاری از امور ضروری‌تر به نظر می‌رسد؛ به‌طوری‌که اپلیکیشن‌های بسیاری توسط توسعه‌دهندگان در این زمینه ساخته و منتشر شده است که هر کدام به‌نوعی طرفداران خود را دارند. TaskCrunch یکی از این اپلیکیشن‌های موفق برای پلتفرم ویندوزموبایل است که با برخورداری از تم و پوسته‌ی روشن و تیره، قادر به ثبت کارهای شما خواهد بود؛ به‌طوری‌که می‌توانید امور روزانه و مهم خود را توسط آن مدیریت کنید.

TaskCrunch در اولین استفاده، نیازمند ثبت نام و ورود به اکانت کاربری است و بعد از آن، به‌صورت منظم تمامی اطلاعات واردشده توسط شما را با سرورهای خود همگام‌سازی می‌کند که به لطف این ویژگی، اطلاعات شما همیشه و همه‌جا در دسترستان خواهند بود. نحوه‌ی کار با این اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده است؛ به‌طوری‌که با ورود به اپلیکیشن، با صفحه‌ی اصلی این برنامه مواجه خواهید شد که شامل چندین دسته‌بندی پیش‌‌فرض است و می‌توانید کارهای خود را با توجه به موضوع آن، طبقه‌بندی کنید. در تب‌های کناری نیز امکانات مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که برای مثال، می‌توان به نمایش کارها به ترتیب زمان‌های تعیین‌شده، نمایش کارها به‌صورت هفتگی یا ماهانه و... اشاره کرد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • دارای دو پوسته روشن و تیره
  • پشتیبانی از ویندوز 8.1 و ویندوز 10 موبایل

دانلود اپلیکیشن

ویندوز استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات