بازی Cafeland World Kitchen: سرو خوراکی و غذاهای خوشمزه در آشپزخانه شما

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Cafeland World Kitchen یک بازی جذاب برای اندروید و آیفون است که در آن وظیفه مدیریت یک آشپزخانه را بر عهده خواهید داشت.
تبلیغات

بازی‌های سبک آشپزی یا مدیریت رستوران همیشه یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بین گیمرها بوده‌اند؛ به‌طوری‌که حتی در کامپیوتر هم شاهد بازی‌های بسیاری در این زمینه از جمله Dinner Dush یا Snowy Lunch Rush بودیم که بعدها به گوشی‌های موبایل نیز راه پیدا کردند. اما Cafeland World Kitchen یک بازی جدید و بکر است که برخلاف رقیب‌های قدرتمند خود، تجربه‌ی زیادی ندارد و سعی به جذب مخاطب با نوآوری‌های خودش کرده است. اولین تفاوتی که در این بازی شاهد هستیم محیط آن است. بر خلاف بازی‌های مشابه که اکثرا در یک رستوران جریان دارند؛ این بازی به سراغ یک آشپزخانه‌ی مدرن و بزرگ رفته است و علاوه بر غذا، کیک و خوراکی‌های دیگری را که محصول خود این آشپزخانه است نیز به فروش گذاشته است. همانطور که از اسکرین‌شات بازی مشخص است گرافیک رنگارنگ بازی باعث چشم‌نواز شدن آن شده است؛ به‌طوری‌که مطمئنا به لحاظ بصری از آن لذت خواهید برد. این موضوع و همچنین درجه سنی +۳ سال این بازی، باعث شده است Cafeland World Kitchen برای کودکان نیز یک‌ بازی مناسب و جذاب به شمار برود و بتواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند.

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش مدیر یک آشپزخانه‌ی کوچک و ساده کار خود را آغاز خواهید کرد و باید به مرور و با پخت غذاها، دسرها و خوراکی‌های خوشمزه، مشتری جذب کنید و شهرت خود را در بین مردم افزایش دهید تا در نهایت به یک آشپزخانه بزرگ و جهانی تبدیل شوید. امکان طراحی محیط آشپزخانه و اهدای لوازم‌ دکوری یا کاربردی در طول بازی، به شما این امکان را می‌دهد تا تخیل خود را به کار بگیرید و آشپزخانه‌ی رویاهای خود را آنطور که دوست دارید، طراحی کنید. طراحی شخصیت‌های بازی نیز به طور جالبی صورت گرفته است و علاوه بر آنکه کاراکترهای بامزه‌ای را در طول بازی مشاهده خواهید کرد، با تنوع قابل قبولی در بین مراجعه‌کنندگان روبه‌رو خواهیم بود.

به لطف بخش آنلاین بازی می‌توانید به آشپزخانه‌ی دوستان خود سر بزنید یا برای آن‌ها هدایای اسرارآمیز ارسال کنید. شما قادر خواهید بود به دوستانتان کمک کنید، با آن‌ها ملاقات کنید یا حتی با سرآشپزهای جدیدی آشنا شوید که این موارد در کنار هم، باعث می‌شوند علاقه‌مندان به بازی‌های جمعی و آنلاین بتوانند نهایت لذت را از این بخش ببرند. برای دانلود بازی اندروید و آیفون Cafeland World Kitchen می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی های جدید اندروید، آیفون یا ویندوزموبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات