ورتو برای علاقه‌مندان به سفر گوشی لوکس ساخت

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین گوشی هوشمند لوکس ورتو‌، مخصوص افرادی تولید شده است که مدام در سفر هستند.
تبلیغات

ورتو، سازنده گوشی‌های هوشمند لوکس طی چند سال اخیر دستخوش تغییرات بزرگی شده است، اما این تحولات باعث سنت‌شکنی ورتو در جهت تغییر رویه عرضه‌ی گوشی‎های گران‌قیمت اندروید نشده است. جدیدترین محصول ورتو، Constellation، برای کاربرانی طراحی و تولید شده است که همواره سفر می‌کنند. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و امکان دسترسی به iPass، بزرگ‌ترین شبکه بی‌سیم جهانی دارد.

 Constellation، درست شبیه دیگر گوشی‌های ورتو در انگلستان به‌صورت دستی و سفارشی با استفاده از آلومینیوم آنودایز با روکش چرمی تولید می‌شود، که این روکش توسط یک دباغ ایتالیایی ساخته شده است.

ورتو Constellation

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی WQHD AMOLED با ۳.۶ میلیون پیکسل و تراکم پیکسلی ۵۳۸ PPI است. ورتو مثل همیشه از عناصر منحصر به فردی از جمله شیشه یاقوت کبود (sapphire‌) با محافظ اضافه ۱۴۰ عیار ضد خش در این گوشی استفاده کرده است. گوشی مذکور از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی میکرو اس‌دی، باتری ۳۲۲۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از USB-C و شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

ورتو همچنین صدای فراگیر Dolby Digital Plus و اسپیکر‌های استریو جلوی گوشی را در بالا و پایین دستگاه به‌منظور دست‌ یافتن به بهترین صدای استریو ممکن، قرار داده است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشت گوشی نیز کیفیت خوبی دارد.

این گوشی دارای نسخه شخصی‌سازی‌شده اندروید ۶.۰.۱ است و البته ورتو درباره‌ی دریافت اندروید نوقا توسط  Constellation اطلاعاتی ارائه نکرده است. در گذشته پیشنهاد شده بود که مالک جدید این شرکت، Goding Holding هنگ‌کنگ، به دنبال راهی برای یکپارچه‌سازی مجموعه نرم‌افزار‌ امنیتی Constellation باشد، اما فعلا این گوشی با استفاده از تکنولوژی Silent Circle تماس‌ها را رمزگذاری ‌می‌‌کند و تغییری در این بخش ایجاد نشده است.

ورتو اعلام کرد که Constellation از اواسط ماه فوریه به فروش خواهد رسید، اما تاکنون قیمت آن اعلام نشده است. معمولا گوشی‌های ورتو با قیمت چند هزار دلاری عرضه می‌شوند و این گوشی نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات