کنفرانس Google I/O 2017 از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود

پنج‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس Google I/O ۲۰۱۷ از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۶ آغاز و تا روز ۲۹ همان ماه (۱۷ تا ۱۹ می ۲۰۱۷) ادامه خواهد داشت.
تبلیغات

امروز گوگل اعلام کرد کنفرانس I/O امسال از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ می در سالن آمفی‌تئاتر Shoreline در مانتین‌ویو کالیفرنیا برگزار خواهد شد. شرکت یادشده به‌تازگی در حساب رسمی توییتر توسعه‌دهندگان خود یک لینک مرموز منتشر کرده است که این لینک ابتدا در وب‌سایت 9to5google رؤیت شده بود. با کلیک روی لینک یادشده، ابتدا یک تاریخ مشاهده می‌شود و سپس کاربران به یکی از صفحات وب‌سایت گیت‌هاب منتقل خواهند شد. در صفحه گیت‌هاب ۵ معما وجود دارد که در صورت حل کردن آن‌ها، جزئیات مورد بحث تأیید می‌شود. در ادامه توییت منتشرشده توسط گوگل را می‌خوانیم:

در سراسر جهان، از اینجا تا آنجا، تا هوشمندترین ذهن‌ها، راز فاش خواهد شد.#googledevs #savethedatehttps://io.google/2021/pic.twitter.com/0O2vNDWZx2— Google Developers (@googledevs) January 24, 2017

بنا به اعلام وب‌سایت اندروید پلیس، صفحه‌ی مورد بحث شامل چند بخش و یک صفحه شطرنجی است و بخش کانال گفتگوی کاربران این پازل، به حل آن اختصاص دارد. بد نیست اشاره کنیم که صفحه‌ی رسمی کنفرانس Google I/O هنوز به‌روزرسانی نشده است و به همین دلیل در مورد زمان ثبت‌نام در این رویداد هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست. امید می‌رود گوگل به‌زودی در این مورد اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار دهد و البته پیش‌بینی می‌شود همانند سال گذشته، ثبت نام در این کنفرانس برای کاربران با استفاده از سیستم لاتاری انجام شود. امسال دومین باری است که گوگل کنفرانس توسعه‌دهندگان را در محل استقرار خود برگزار می‌کند.

در کنفرانس سال گذشته گوگل، بحث اصلی در مورد سیستم یادگیری ماشینی این کمپانی بود. علاوه بر این، سال گذشته در این کنفرانس، محصولات دیگری از جمله گوگل هوم، هدست واقعیت مجازی Daydream و پیام رسان الو و Dou معرفی شد.

به نظر شما امسال در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل چه محصولات و خدماتی توسط این شرکت معرفی خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات