پژو 508، هایما اس 7 توربو شارژ و رنو کپچر 2017 در نمایشگاه خودرو اصفهان

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ایران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان خودروهای پژو ۵۰۸، هایما اس ۷ توربوشارژ و رنو کپچر ۲۰۱۷ را در کنار دیگر خودروهای جدید به نمایش گذاشت.
تبلیغات

ایران خودرو که در نمایشگاه خودرو اصفهان شرکت کرده‌ است، خودروهای جدید خود را به نمایش گذاشت. ایران خودرو در این نمایشگاه شرایط فروش ویژه برای خودروهای خود در نظر گرفته است.

در غرفه‌ی ایران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان، خودروهای پژو 508 و پژو 2008 از محصولات شرکت ایکاپ (شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ایران خودرو و پژو) به نمایش گذاشته شده است.

البته ایران خودرو تولیدات دیگر خود از جمله هایما اس 7 توربو شارژ، دانگ فنگ اچ 30 کراس، سوزوکی فیس لیفت، پژو 207i، کپچر 2017، تندر 90 پلاس و سورن توربوشارژ برای علاقه‌مندان به این محصولات در معرض بازدید عموم قرار داده شده است.

همچنین ایران‌خودرو علاوه بر نمایش این خودروها، طرح فروش ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان نمایشگاه اصفهان در نظر گرفته است. در این طرح فروش خودروی دانگ‌فنگ اچ 30 کراس پیش‌فروش می‌شود. 

فروش اعتباری خودروهای پژو 405، پژو 206 تیپ 2 و تندر ۹۰ با گیربکس اتوماتیک نیز در این نمایشگاه انجام می‌شود. البته ۱۷ نمایندگی خودرو در این نمایشگاه آماده فروش نقدی خودرو به همراه هدیه‌ی ویژه‌ هستند.

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو اصفهان از دیروز سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ به مدت ۴ روز در این شهر آغاز شده است.

این نمایشگاه تا روز ۸ بهمن میزبان تمام علاقه‌مندان است. 

تصاویر پژو 508:

پژو 508
پژو 508

تصاویر رنو کپچر 2017:

رنو کپچر 2017

تصاویر هایما S7:

هایما S7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات