بعد از حمل و نقل و ساختمان، موج تکنولوژی به صنعت بیمه هم رسید

سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بیمیتو، وب‌سایت و اپلیکیشنی است که امکان مقایسه، خرید و مدیریت آنلاین بیمه را فراهم کرده است.
تبلیغات

کدام بیمه شخص ثالث بهتر است؟ خرید کدام بیمه بدنه منطقی‌تر است؟ چگونه می‌توان بیمه‌های مختلف را با هم مقایسه کرد؟ انتقال بیمه شخص ثالث چگونه انجام می‌شود؟ این سؤالات و نمونه‌های مشابه، پرسش‌های معمولی هستند که پاسخ‌گویی به آنها برای کمتر کسی کار ساده‌ای بوده است. اکثر ما آدم‌های معمولی(!) حوصله و وقت آن را نداریم که به بیست و چهار نمایندگی بیمه سر بزنیم؛ ویژگی‌ها را مقایسه کنیم؛ قیمت‌ها را به خاطر بسپاریم و نهایتاً خریدی آگاهانه کنیم! اتفاقی که در دنیای واقعی می‌افتد، آن است که به طور تصادفی یا از سر آشنایی قبلی، به یک دفتر بیمه می‌رویم؛ پاسخ خیلی از پرسش‌هایمان را نمی‌گیریم(!) و نهایتاً عطای خرید آگاهانه بیمه را به لقایش می‌بخشیم.

اگر بخت یارمان باشد و تا سررسید بیمه نیازی به استفاده از آن پیدا نکنیم که هیچ؛ وگرنه کافیست از بد حادثه خسارت نه‌چندان پایینی به بار بیاوریم و وقتی به شرکت بیمه مراجعه می‌کنیم، با اصطلاحاتی تازه روبه‌رو ‌شویم: متأسفانه سطح پوشش بیمه شما پایین است. متأسفانه ... . متأسفانه... و ... . بد ماجرا آنجاست که معمولاً با اصطلاحاتی این‌چنین، خیلی دیر آشنا می‌شویم. اینجاست که آرزو می‌کنیم ای کاش دوستی دانا، معتمد و دلسوز می‌داشتیم تا پیش از خرید بیمه با او گفت‌وگویی می‌کردیم.

بیمیتو، وب‌سایت و اپلیکیشنی است که با دغدغه رفع چنین مشکلاتی و تسهیل خرید انواع بیمه برای مشتریان به وجود آمده است. با کمک بیمیتو می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و آگاهانه خرید کنید. خرید از بیمیتو در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر روزی از هفته ممکن است... چطور؟

کافی است اپلیکیشن بیمیتو را نصب یا به وب‌سایت بیمیتو سر بزنید. بعد از انتخاب نوع خودرو، مدل آن، سال ساخت و تعداد سال‌های تخفیف بیمه‌نامه‌ خود (که امیدواریم به اندازه سن خودرویتان باشد!)، می‌توانید با انتخاب «مقایسه نرخ بیمه» (شکل زیر)، تعرفه انواع بیمه‌ها را با هم مقایسه کنید.

بیمیتو

در ادامه، صفحه‌ای شامل مشخصات انواع بیمه‌ها به شما نمایش داده می‌شود. این صفحه، همان جایی است که می‌توانید سطح پوشش بیمه خود را انتخاب کنید.

بیمیتو

میزان پوشش، حداکثر مبلغ خسارتی است که شرکت بیمه به شخص ثالث در خسارت مالی پرداخت می‌کند. درصورتی‌که خسارت واردشده بیشتر از این میزان باشد، پرداخت مابه‌التفاوت مبلغ خسارت، به عهده فرد است.

بعد از انتخاب یکی از بیمه‌ها و انتخاب «سفارش» به صفحه خرید بیمه منتقل می‌شوید.

در ادامه، کافیست به جای پر کردن فرم‌های پیچیده معمول در دفاتر بیمه، عکس‌هایی از کارت ماشین و بیمه‌نامه خود را آپلود کنید تا به صفحه پرداخت منتقل شوید.

بیمیتو

بعد از پرداخت آنلاین مبلغ، بیمه‌نامه به صورت رایگان به نشانی شما ارسال می‌گردد.

خبر خوب آنکه؛ دیگر نیازی نیست در سال‌های آینده نگران فراموشی سررسید بیمه خود یا ارسال مجدد مدارک باشید. بیمیتو، سررسید بیمه را به شما یادآوری می‌کند و منتظر تأییدتان می‌ماند تا طعم شیرین اعتماد دوباره‌تان را بچشد!

برای دریافت اپلیکییشن بیمیتو  می‌توانید کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات