پی 10 هواوی گران‌ترین دستگاه از گوشی‌های سری پی

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اخبار جدید، گوشی پی 10 هواوی گران‌ترین دستگاه از سری پی محصولات این شرکت خواهد بود.
تبلیغات

تعداد بسیار زیادی از شایعاتی که به‌تازگی در فضای اینترنت در مورد هواوی منتشر شده، مربوط به گوشی پی 10 هواوی است. آخرین شایعه‌ای که در این باره منتشر شده، مجموعه‌ای از رندرها است که ظاهرا این گوشی پرچم‌دار جدید را نمایش می‌دهد. اخبار جدید حکایت از آن دارند که پی 10 گران‌قیمت‌ترین دستگاه سری پی هواوی، از ابتدا تاکنون خواهد بود.

Huawei P 10

خبری که اکانت توئیتری Ricciolo منتشر کرده است، اگرچه جزئیات زیادی در اختیار ما نمی‌گذارد؛ اما زمینه را برای گمانه‌زنی فراهم می‌کند. در سال گذشته نسخه ۳۲ گیگابایتی گوشی پی 9 با قیمت معقول ۵۹۹ یورو به بازار عرضه شد؛ در حالی که نسخه ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۶۴۹ یورو در اختیار مشتریان قرار گرفت. از آن‌جا که گوشی پی 9 پلاس نیز در میان دستگاه‌های سری پی قرار دارد و قیمت آن ۷۴۹ یورو است؛ قیمت گوشی پی 10 حداقل ۷۴۹ یورو خواهد بود.

همچنین قیمت دستگاه هواوی میت 9 پورشه دیزاین در هنگام ارائه به بازار ۱۳۹۵ یورو بود. این در حالی است که قیمت اصلی میت 9 معمولی در زمان معرفی، ۶۹۹ یورو تعیین شد. با بررسی شایعات، چنین به نظر می‌رسد که قیمت پی 10 از هواوی میت فعلی نیز بیشتر باشد.

آیا قیمت پی 10 از پی 9 بیشتر خواهد بود و به همین ترتیب پی 10 پلاس گران‌تر از پی 9 پلاس ارزش‌گذاری خواهد شد؟ به هر ترتیب پی 10 و پی 10 پلاس در رویداد MWC که تقریبا یک ماه دیگر برگزار می‌شود، به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و ما به‌زودی قیمت‌ واقعی آن‌ها را خواهیم دانست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات