بازی Giant Boulder of Death: انتقام تکه سنگ عاشق

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Giant Boulder of Death یک بازی اندروید و آیفون است که در آن باید توسط سنگی عاشق که از بالای کوه سقوط کرده است همه چیز را نابود کنید.
تبلیغات

داستان بازی Giant Boulder of Death از این قرار است که تکه سنگ بزرگی در بالای یک کوه، عاشق تکه سنگی دیگر در مزرعه‌ی کناری شده است، اما روزی فرمانده دهکده تصمیم می‌گیرد آن تکه سنگ را بشکند و مجسمه‌ی خودش را از آن بسازد. تکه سنگ نیز به فکر انتقام می‌افتد و شما باید در این راه به او کمک کنید. انسان‌ها، حیوانات، مزارع، خانه‌ها و هر چیزی که سر راهتان قرار گرفته است، نباید از دست شما در امان بماند و باوجود آنکه شاید این کار کمی بی‌رحمانه باشد، اما شما باید همه‌ی آن‌ها را زیر این تکه سنگ بزرگ له کنید. از بین بردن هرکدام از این موانع امتیازهای مختلفی دارد که باید با کسب کردن آن‌ها مسیر را طی کنید. البته همه چیز به همین سادگی نخواهد بود؛ چرا که مردم این دهکده برای دفاع از خود و خانه‌هایشان دیوارهای دفاعی مختلفی در مسیر شما خواهند ساخت که برخورد با آن‌ها از استقامت سنگ شما کم خواهد کرد و در نهایت باعث تکه‌تکه شدن سنگ و پایان بازی خواهد شد. همان‌طور که قابل حدس است Giant Boulder of Death یک بازی رکوردی و بی‌انتها است که به ترتیب با ۴۲ و ۷۶ مگابایت حجم برای اندروید و آیفون منتشر شده است. درجه سنی این بازی +۷ سال است و می‌توانید با خیالی آسوده آن را در اختیار کودکان بالای ۷ سال خود نیز قرار دهید.

گرافیک بازی Giant Boulder of Death ساده اما جذاب است. در این بازی خبری از صحنه‌های خیره‌کننده یا دیتاهای چند صد مگابایتی نیست؛ اما این موضوع به هیچ وجه باعث نشده است که با یک بازی ضعیف رو‌به‌رو باشیم و اگر از طرفداران بازی‌های ساده و برای مثال Ketchapp باشید، حتما عاشق این بازی خواهید شد. گرافیک شاد و طراحی رنگارنگ بازی باعث خواهد شد از انجام آن خسته نشوید. موسیقی بازی نیز بسیار جالب و قابل قبول ساخته شده است، به طوری که هیجان خاصی هنگام بازی به کاربر القاء خواهد کرد. صداگذاری‌ها هنگام برخورد یا نابودی موانع در بازی نیز به بهترین شکل ممکن انجام شده است و هرگز متوجه ایرادی در این زمینه نخواهید شد. در طول بازی و با کسب امتیاز می‌توانید تکه سنگ خود را به سپرهای دفاعی نیز مجهز کنید تا بتواند دیوارهای دفاعی را نیز از بین ببرد. برای دانلود نسخه اندروید و آیفون این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی

پلی‌استور اپ‌استور

برای دانلود بازی‌های جدید اندروید، آیفون یا ویندوز موبایل به بخش بازی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات