سامسونگ خواستار جریمه 429 میلیون دلاری از تولیدکنندگان پنل ال سی دی است

یک‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ درصدد دریافت جریمه‌ی ۴۲۹ میلیون دلاری از دو تولیدکننده‌ی ال‌سی‌دی است که عرضه‌ی پنل به سامسونگ را قطع کرده‌اند.
تبلیغات

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ درصدد دریافت جریمه‌ای ۴۲۹ میلیون دلاری از دو کمپانی تولیدکننده‌ی پنل‌های ال‌سی‌دی است که عرضه‌ی پنل به این کمپانی کره‌ای را قطع کرده‌اند. شنیده‌ها نشان از این دارند که سامسونگ شکایت خود را به اتاق بازرگانی بین‌المللی تسلیم کرده است.

کمپانی Kuroda Electric Co اعلام کرده که سامسونگ این شکایت را به دلیل قطع عرضه‌ی پنل‌های ال‌سی‌دی توسط دو کمپانی مطرح کرده است؛  اما اطلاعاتی در خصوص هویت این کمپانی‌ها ارائه نکرده است.

بنا بر اطلاعات ارائه‌شده، کورودا نیز یکی از کمپانی‌هایی است که نیاز سامسونگ به پنل‌های ال‌سی‌دی مورد استفاده در تلویزیون‌های این کمپانی را تأمین می‌کند. دو کمپانی دیگر با قطع عرضه‌ی محصولات خود به سامسونگ، این کمپانی را در موقعیت نامناسبی قرار داده‌اند و از این‌رو سامسونگ در پی جبران خسارت به دلیل عدم پایبندی به تعهدات است.

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی، کمپانی‌های فاکسکان و شارپ تصمیم گرفتند عرضه‌ی پنل‌های ال‌سی‌دی خود به سامسونگ را به دلیل ضرردهی  متوقف کنند.

هیچ‌یک از سه کمپانی فاکسکان، شارپ و سامسونگ اظهار نظری در این خصوص انجام نداده‌اند. باید دید که سرنوشت این پرونده بر اساس تصمیم اتاق بازرگانی بین‌المللی چگونه رقم خواهد خورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات